23:34

Literowe zajączki

Wiosenne sadzenie kwiatów było, obiecałam, że pokarzemy naszą makietę w wersji Wielkanocnej.

Więc są marchewki i zajączków z literkami.


Szablony zajączka można pobrać za darmo,wydrukowałam jednego resztę, przerysowałam na kartkach z bloku kolorowego technicznego. Marchewki są wykonane, z bibuły zależało, mi na szorstkiej fakturze.

Pierwsze blondynka zasadziła marchewki do doniczek. A kolejnego dnia do każdej marchewki przykicał zajączek.


 Zajączki przyklejone są do patyczków szaszłykowych w odpowiedniej długości.



Jak zwykle czułam, że można jeszcze więcej. Wiec wieczorem przyczepiłam do każdej pupy zajączka, kawałki taśmy z rzepem kupionym w Castoramie. Blondynka maiła za zadanie każdemu zajączkowi przyczepić ogonek pompon.






Marchewki również dostały, drugie życie wydrukowałam, zajączka ze strony MiM-owa. Blondynka go nakarmiła, ja mówiłam jakieś słowo np. Kapusta a córka, szukała literki K i karmiła króliczka.








Zabawa była super jak, widać makietę można, wykorzystać na wiele sposobów. Wiec jest warta wysiłku włożonego w jej wykonanie. Wszystko jest wykonane za grosze tylko, rzepy były drogie, bo 20 zł taśma.

9 komentarzy:

  1. Super nauka poprzez zabawę, cudnie wielkanocnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inicjatywa, taka makietę mogłabym wykorzystać na zajęciach terapeutycznych. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł. Podoba mi się, jak rozwijasz zabawę, dodając do niej kolejne fajbe etapy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, kradne aby wykorzystam z moją zmorką :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger