01:52

Bajkowe urodziny w fotozeszycie od Saal Digital Polska


Dzięki uprzejmości Saal Digital Polska otrzymałysmy do testowania fotozeszt. Do tej pory zdecydowanie byłam fanką tradycyjnych albumów, fotozeszyt nie kojarzyły mi się dobrze. Głównie ze względu na cienki papier oraz mało głęboki kolor. Samo projektowanie też troszkę mnie przerażało. Muszę przyznać, że firma Saal Digital zmieniła moje postrzeganie fotzeszytu. A Wy, przelewacie swoje wspomnienia na papier czy może pozostawiacie w wersji elektronicznej? Jesteście wierni albumom tradycyjnym czy skusilibyście się na fotozeszt ze swoimi pięknymi momentami? Ja się skusiłam i nie żałuje.





Co zrobić, by mieć w swoim domu nowoczesny fotozeszyt?

Aby zamówić wybrany produkt, należy pobrać dostępną na stronie Saal Digital, darmową aplikację. Jest w czym wybierać, na stronie znajdziecie liczne fotoprodukty taki jak:

Fotoksiążki
Fotozeszyty
Odbitki zdjęć
Fotonaklejki
Fotoflipy
Zdjęcia na biurko w szle akrylowym
Mini harmonijkowe albumy
Kubki
Puzzle
Poduszki
Koszulki
Etui na iPhon'a
Fotobutelki
Podkładki pod myszkę
Fotokartki w tym zaproszenia na uroczystości
Plakaty
Kalendarze
Fotoobrazy

Stopień trudności stworzenia i zamówienia własnego fotozeszytu od SaalDigital określić można jako niski, co zdecydowanie zalicza się do plusów. Firma zadbała o to, by klient nie spędzał dni i nocy nad projektowaniem, a zamiast tego możemy cieszyć się szybkim efektem. Dla nas projektowanie było wspaniałą zabawą, Lena oczywiście sama wybrała kolory, zdjęcia i clipy art. Każda kartka jak widać może mieć inny układ, na stronie może być jedno zdjęcie, ale też dwa, trzy, cztery. To jest bardzo intuicyjne i przyjemne. Do wyboru mamy kilka formatów. Wybrałam fotozeszyt z 22 stronami w formacie 20×20 cm. Jest też wiele innych przydatnych funkcji, można wybierać tła, ramki, itp. Co ważne, na bieżąco możemy modyfikować ilość stron, usunąć zbędne lub dodać brakujące. Po skończeniu projektowania skorzystałam z możliwości podglądu zamawianego produktu i pozostało już tylko dodać go do koszyka, co rozpoczyna proces zamówienia. Tematem przewodnim naszego fotozesztu były urodziny Lenki jak widać, można poszaleć z kolorami. Lena kocha koniki pony wiec, zeszyt jest tęczowy jak jego właścicielką.






Część wybranych przez nas zdjęć była wykonana telefonem, wiec troszkę się martwiłam nad ich jakością, ale jak widać nie potrzebnie. Już przy projektowaniu wiedziałam, że fotozeszyt się spodoba, ale kilka rzeczy mnie zaskoczyło. Przede wszystkim kolory. Cudowne! Bardzo żywe, nasycone kolory, które powodują wrażenie głębi zdjęć. Myślę, że fotozeszt jest idealny dla dzieci i nastolatek fantastyczna lekka forma bardzo nowoczesna. 





Fotozeszyt
 jest praktyczny, zajmuje niewiele miejsca, ponieważ nie ma grubej okładki. Fotozeszyt jest starannie wykonany, okładkę chroni sztywną matowa folia. Grube, dobrej jakości i o wysokiej gramaturze kartki łączy srebrna spirala, która nie wysuwa się podczas przekładania kartek.






Cudowna pamiątka, bardzo chętnie kolejny raz skorzystamy z tej formy przechowywania zdjęć. Jedynym małym minusem jest cena, za to jakość wykonania jest bardzo wysoka. Wspaniałe uczucie trzymać w rękach zeszytu, który się samemu zaprojektowało. Dla córki był to kolejny prezent urodzinowy.



Z czystym sumieniem możemy polecić fotozeszyt od Saal Digital! Firma daje nam 75 lat gwarancji na trwałość kolorów!
Digital możecie zamówić tutaj ⇨

10 komentarzy:

  1. Świetna pamiątka dla Was, cudne wspomnienia na papierze to jest coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiem, że Twoja wersje nie przekonuje mnie, ale po wejsciu na polecaną stronę widzę dużo fajnych opcji do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu u nas jest kolorowo zeszyt zaprojektowany moja pięcioletnia córka i jest jej. Ja sobie galerie na ścianach tworze.

      Usuń
  3. Ależ piękne! Naprawdę kolory są zaskakująco mocne, co w przypadku robienia zdjęć telefonem jest trudne do uzyskania. Wiem, bo sama robię zdjęcia głównie telefonem. Fotozeszyt jest niezwykły, będzie wspaniałą pamiątką! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czym się różni fotozeszyt o fotoksiążki? Grubością kartek? Ja często robię fotoksiążki, muszę poszperać u nich na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie taki foto zeszyt, wygląda całkiem fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również przekonałam się do tej formy. Mamy już dwie fotoksiążki. Co prawda innej firmy, ale też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej firmy więc zerknę z ciekawości bo chciałam stworzyć tego typu pamiątkę ze zdjęciami Komunijnymi:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny ten fotozeszyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy te fotoksiazki i fotozeszyty Saal digital.
    Ślicznie Wam wyszło 😃

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger