16:14

Łamigłówki Pani Detektyw Sowy


Pamiętacie bohaterów tekturowych komiksów dla najmłodszych Wydawnictwa TADAM? Na blogu jakiś czas temu o nich pisałam link tu. Leny pierwsze i ukochane komiksy, które skradły i moje serce. Łamigłówki z jednym z bohaterów komiksu to naszym zdanie strzał w dziesiąte.


Kreatywna rozwijająca zabaw dla maluchów mowa tu o książeczce z zadaniami "Łamigłówki Pani Detektyw Sowy", autorstwa Adama Święckiego. Książeczka nawiązuje do komiksu grafiką, jak i dymkami, w których zawarto treść zadania do wykonania. Łamigłówki są dopełnieniem komiksu.







Książeczka jest bardzo urozmaicona, dzieci spotykają się tu z różnymi zadaniami np. pomóc pszczółce odnaleźć właściwą drogę, aby złapać misia (labirynt), odrysować symetryczną połówkę bohaterów, odnaleźć różnice, policzyć wszystkie rybki, które pływają w rzece, połączyć pasujące do siebie fragmenty żołędzia, odnaleźć cień lisa, czy narysować chmurki. Lenie bardzo przypadły do gustu łamigłówki, ale i samo malowanie sprawiło dużo frajdy, a raczej stroniła od malowanek wiec, jak widać odniesienie do ulubionej książki, ma znaczenie.


Malowania jest sporo wiec kredki i do dzieła mała motoryka i ćwiczenie spostrzegawczości czyli zabaw w detektywa po prostu. Książeczka "Łamigłówki Pani Detektyw Sowy" to idealna propozycja na koniec lata piękne liście i dorodne żołędzie, ruda wiewiórka symbole nadchodzącej jesieni. 



Cała książeczka jest interesującą propozycją dla dzieci. Rozwija wyobraźnię, uczy i bawi. Jest też niezawodnym pomysłem na przepędzenie nudy. 
Polecam, bo warto wspierać rozwój własnych dzieci.


Za egzemplarz do recenzji dziękuję;
:
 Więcej na temat Łamigłówek znajdziecie TUTAJ
oraz na profilu FB

7 komentarzy:

  1. Detektyw sowa jest THE BEST :) Posiadamy te łamigłówki, jednak młody jest za mały. Głównie zabierał się za kolorowanie obrazków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie widzę sowy. Ostatnio robiłam w przedszkolu duże i małe dwustronne. Prawie 30 sztuk każdej... Przestałam je na moment lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubiłam w dzieciństwie takie łamigłówki. Za czas jakiś przekonam się czy Synkowi przypadną do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za podpowiedź na prezent dla dzieciaków, gdy będę się wybierał w odwiedziny do znajomych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój syn uwielbia łamigłówki, a te wyglądają fantastycznie 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako dziecko uwielbiałam takie zadania :) Niestety ma razie nie mam dla kogo takich kupować, ale wiem że kiedyś będzie tego w domu sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do dziś uwielbiam łamigłówki! A sowa w roli detektywa - świetny pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger