09:59

Lodowisko serwetkowe.


Weekend to czas odpoczynku, ale dzieci nie znają tego słowa. Lubimy aktywnie spedzać wolne dni. Śniegu nam nie brakuje, ale Lena jak zwykle ma swoje własne sposoby na mroźne dni. Jedzmy na lodowisko, nie schodzi z ust mojej pięciolatki. Nawet w pracach plastycznych lodowisko to temat przewodni.


 

Praca przestrzenna niezwykle prosta w wykonaniu, składająca się z bardzo niekosztownych materiałów.   



 Potrzebne będą:
-okrągłe i owalne papierowe serwetki
-niebieska kartka z bloku technicznego
-kawałek brązowego papieru kolorowego
-klej birowy i brokatowy
-nożyczki 
-srebrna farba

-sniezynki

   
Praca bardzo prosta dwie niebieskie kartki A4 zostały, sklejone i to one tworzą makietę. Z białych serwetek poskładanych w trójkąty. Z owalnej serwetki lenka wykonała lodowisko wycięła środek serwetki dokleiła do kątki. Farba plakatowa Coloresca w kolorze srebrnym namalowała tafle lodu. Przyklejamy połówki i ćwiartki serwetek tworząc zaspy śniegu. Z małej serwetki powstał łabędź długa historia jest z nim związana, ale musi tam być i już. Płatki śniegu i brązowe pnie to ostatnie dodatki i gotowe.












Muszę przyznać, że te serwetki to świetny materiał do prac plastycznych i technicznych, mam nadzieję, że jeszcze uda mi się pokazać Wam więcej pomysłów z ich wykorzystaniem. Kosztują one grosze, a można z nich wyczarować piękne rzeczy.




Miłej zabawy.

5 komentarzy:

  1. Super. Zimowo☺. Ja też uwielbiam łyżwy 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. To podeśle Lene. Ja nie umiem jedzic a ona nas zamęczy a ciocia codziennie na lodowisko jedzić nie ma siły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne... Skąd Wy bierzecie te wszystkie pomysły pomysły ;-)
    Ps. Brakuje mi tu tylko jakiegoś łyżwiarza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca przecudna, tylko łabędzia żal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super.
    Lubię oglądać łyżwiarstwo. Moje łyżwy czekają... 3 sezon hmm

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger