05:29

Power bank Model A 5 must-have każdej kobiety


Współczesne smartfony generalnie nie grzeszą pojemnością akumulatora. Codzienne ładowanie powoli wchodzi nam w nawyk, zwłaszcza jeżeli często korzystamy z Wi-Fi, czyli fb i IG itp. lub rozmawiamy. Standardowe ładowarki, co prawda, są lekkie i niezbyt duże, jednakże nie są wygodne w przenoszeniu, zwłaszcza w kieszeni, a już na pewno nie sprawdzają się na otwartym terenie, np. podczas pikniku czy pobytu nad jeziorem. Toteż wymyślono powerbanki. 




Power bank to urządzenie, które ratuje nasze smartfony w wielu awaryjnych sytuacjach, czyli wtedy, kiedy jesteśmy poza domem i nie mamy możliwości naładowania urządzenia z sieci elektrycznej za pomocą standardowej ładowarki.Powerbank Model A 5 pojemności 2600 mAh, wyposażony w jedno wyjście USB.


Tytułowy powerbank jest elegancko zapakowany w białe tekturowe pudełeczko, na którym znajdziemy informacje o specyfikacji technicznej urządzenia, krótką instrukcję jak podłączać sprzęt do ładowania oraz kilka informacji o producencie.





Dzięki dodatkowemu akumulatorowi nie musisz martwić się o rozładowanie baterii w swoim urządzeniu. Powerbank to doskonałe źródło dodatkowej energii w trakcie intensywnego użytkowania, dłuższej podróży czy spaceru. Obecnie urządzenia w większości posiadają baterie od 2000 do 3000 mAh więc możliwe jest ponowne naładowanie. Bez obaw można zabrać ze sobą smartfon lub tablet nie martwiąc się o jego zasilanie. Powerbank zasili baterię urządzenia w przypadku braku dostępu do sieci elektrycznej.Powerbanki dostarczane są w różnych kolorach, wraz z kabelkiem micro USB, który służy do ładowania power banku i po przełożeniu go do standardowego USB do ładowania urządzeń.

Kolejnym plusem jest wykonanie obudowy baterii. Całość jest wykonana z dość grubego plastiku dobrej jakości, nic nie odstaje, nie odkleja się. Trzymając urządzenie w dłoni mamy pewność, że nie wysunie się z rąk, choć plastikowa obudowa wydaje się śliska.w górnej części urządzenia znajdują się wejścia USB oraz port Micro USB, w obudowie urządzenia znajduje się dioda informacji o stopniu naładowania baterii.

Warto dodać, że choć urządzenie waży ZALEDWIE 66g. Raz, że otrzymujemy naprawdę pojemnościową baterię, która może podładować nasz telefon dwa-mamy pewność, że taka bateria nie wyleci nam z rąk, gdyż bardzo dobrze się ją trzyma dzięki kwadratowej konstrukcji a dodatkowo w krawędzi baterii mażemy przyczepiony breloczek dzieci czemu nasza baterie możemy przyczepić do kluczy torebki lub smyczy. 



Sporym minusem jest brak w zestawie ładowarki sieciowej — do testów musiałem użyć swojej od telefonu. Na początku próbowałam ładować urządzenie poprzez USB w komputerze, ale po 10 godzinach dałem sobie z tym spokój- nie jestem osobą, która ma wciąż włączony komputer. Po wyczerpaniu energii w baterii zaczęłam ponowne testy-tym razem przy pomocy ładowarki sieciowej. Udało mi się naładować baterię w 100% w czasie 7 godzin i kilku minut, co wg. Mnie jest wynikiem przyzwoitym i akceptowalnym. Ładowanie baterii w urządzeniu objawia się miganiem diod LED na obudowie.Power bank 2600MAh posiada dwie diody, które zapalają się w zależności, jaka funkcja jest aktualnie wykonywana. Zapalenie czerwonej diody oznacza, że bateria jest ładowana, a zapalenie fioletowej, że zostało podłączone urządzenie. Mój telefon został podładowany tym Powerbank w 80% dla mnie to rewelacyjny wynik.




Mimo wątpliwości czy testowane przeze mnie urządzenie spełni moje oczekiwania, stwierdzam, że odpowiada ono moim potrzebom. Od dłuższego czasu poszukiwałam takiej właśnie baterii zewnętrznej- w mocnej obudowie i w bardzo atrakcyjnej cenie.
Polecam  http://www.altware.pl/

47 komentarzy:

  1. Dzieki za ten wpis. Od dawna czegos takiego szukalam

    OdpowiedzUsuń
  2. Do ładowania jakich urządzeń najczęściej używasz powerbanka? Ja używałem prawie codziennie niestety przy każdym wyjściu, gdzie nie mogłem sobie podładować telefonu. Mój iphone po 3 latach niestety miał bardzo słabą baterię. Myślałem nawet o zmianie telefonu ale byłem zadowolony z tego modelu. Ciągle miałem podłączonego powerbanka ale było to męczące, bo nie raz zapomniałem zabrać go z domu. Moja dziewczyna znalazła mi serwis iPhone https://zbitaszybka.pl/ u nas w Gdyni i zaniosłem tam do chłopaków. Szybka i niedroga wymiana, a jak dużo zmieniła. Dziwię się sam sobie, że wcześniej na to sam nie wpadłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt. Bardzo przydatny podczas dłuższych wyjazdów i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka powerbanków i nie wyobrażam sobie bez nich życia. Zawsze się przydają

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie przedstawiony temat
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Powerbank to super rozwiązanie, kiedy dużo korzysta się z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny świetny wpis :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wpis, warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujący wpis, jakiej pojemności ten powerbank?

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrząc na wydajność baterii najnowszych smartfonów, power banki powinni dodawać w opakowaniu do urządzenia :D. Sama korzystam z całkiem dobrego power banka, bez niego nie wyobrażam sobie dłuższego wyjścia poza dom. Fajny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytam wpis na telefonie a z wejścia ładowarki zwisa sobie niewielki power bank :D Faktycznie bez tych maleństw, nie sposób dziś poruszać się dłużej poza domem z telefonem. Pytanie, czy to nasza wina i użytkowania sprzętu, czy też produkcji samych urządzeń i ich baterii – cóż, tego nie wiem, choć się domyślam ;) Fajniutki wpis, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Power bank to faktycznie praktyczne i bardzo przydatne akcesorium, bez swojego od blisko 2 lat nie wychodzę z domu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Akcesorium dla każdego, już od dawna powtarzam, że to jedna z najlepszych rzeczy, jakie stworzono, zwłaszcza patrząc na „sprawność” baterii wielu nowych telefonów. Fajny power bank, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo trafna recenzja. Podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na co dzień zawsze mam przy sobie powerbank.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo doceniam to urządzenia. Power bank wiele razy uratował sytuację w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli miałabym polecić coś od siebie, to zdecydowanie byłaby to oferta sklepu https://hamamobile.pl/ladowarki-sieciowe Mają bardzo rozbudowany asortyment, sama zobacz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest to jedno z urządzeń które bardzo często może uratować sytuację.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie też zastanawiałem się nad zakupem solidnego powerbanku do mojego telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobra recenzja, przyjemnie się to czyta.

    OdpowiedzUsuń
  25. Warto mieć w torebce lub kurtce powerbanka, nie wiadomo co się może stać, a w aktualnym świecie bez niego ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się! Nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez powerbanka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też zawsze mam powerbanka w swojej torebce :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Obecny tryb i prowadzenie wielu spraw dzięki urządzeniom mobilnym skłania do posiadania powerbanka i zapewnienia sobie nieprzerwanej możliwości korzystania z nich.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tego powerbanka i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powerbank w torebce niejednokrotnie uratował mi życie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam to, że ten powerbank jest niewielki i mogę wszędzie go ze sobą zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powerbank totalnie zmienia życie, nigdzie się bez niego nie ruszam :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie niedawno zakupiłem cegiełkę od GreenCell, jeden z najlepszych zakupów jakich dokonałem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze jest to wszystko wiedzieć. Rewelacyjny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger