09:30

Uszytki dla księżniczki



Jakiś czas temu w przypływie porannego natchnienia postanowiłam cos uszyć. Nazwa bloga zobowiązuje w końcu obie blondynki kreatywne hi hi. Uwielbiam możliwości, jakie daje nam maszyna do szycia – w chwilę możemy stworzyć coś oryginalnego, niepowtarzalnego i całkiem swojego, a ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia!





Lena jest alergikiem wiec zawsze unikałyśmy kurzo łapaczy wszystkie dodatki, które wprowadzamy do pokoju muszą być, praktyczne użyteczne i łatwe do czyszczenia, czy prania tak że moje uszytki pełnią funkcję nie tylko dekoracyjne.



 Ale żeby cos uszyć trzeba mieć materiał. Ja znalazłam piękne materiały, z cudownymi grafikami na Zygzak Plus nie łatwo było się zdecydować na konkretny wzór. 




Z racji, że moimi usztkami miały być ozdobne poduszki do pokoju Lenki, to ona sama wybrała wzór. Padło na białą bawełnę w Baletnice druga tkanina, która wybrałam, była sztywniejsza szara bawełna w groszki. 


Baletnica na białym tle

opis:

Skład: 100% bawełna
Szerokość: 160 cm
Gramatura: 125-140 g/m2
Lekka tkanina bawełniana. Nadaje się na pościele, poduszki. Bardzo ładna bawełna w nowoczesnym wzornictwie. Produkt polski, gatunek pierwszy.


Kropeczki białe na szarym tle

opis:

Skład: 100% bawełna
Szerokość: 160 cm
Gramatura: 125-140 g/m2
Średnica 0,5cm
Lekka tkanina bawełniana. Nadaje się na pościele, poduszki, zabawki. Przyjazna i bezpieczna dla dzieci. Bardzo ładna bawełna w nowoczesnym wzornictwie. Produkt polski.


 Zamówienie złożyłam w poniedziałek, a we wtorek dostałam przesyłkę!!! i to Pocztą Polską - niewiarygodne, ale prawdziwe.



Z ręką na sercu polecam Wam sklep Zygzak Plus znajdziecie tam wysokiej jakości tkaniny od typowo pościelowych po minky.



Maszyna nie jest nowa lae szyje dobrz.







Dzięki połączeniu (zszyciu) dwóch wzorów w jedną poduszkę czy pufę uzyskujemy niebanalne dodatki, które w zależności od naszych upodobań mogą odmieniać nasze wnętrza, jak naszym przypadku poduszki wystarczy odwrócić.Uszyłyśmy okrągła pufkę do bujadełka 70 cm poduszkę koronę i siedzisko na krzesło. Lena dodatkowo zażyczyła sobie poszewkę na swoja poduszkę, kotka -wypełnienie to watolina. Lena skrawkami materiału ozdobiła pudełko na przybory do pisania. 






Wciąż się uczę i doskonale swoje umiejętności. Szycie to wielka pasja, która jak każda uskrzydla.


8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę zdolności! Mnie maszyna do szycia nienawidzi i kurzy się na szafie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Blondynka wielu talentów, pięknie ci to wyszło, przepiękna dekoracja a jaka praktyczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja chciałabym mieć taki talent do szycia , szczerze podziwiam....same wspaniałości i pięknie dobrane materiały,

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy super! Fajne, niebanalne pomysły. Ja uwielbiam szyć, ale wciąż ubolewam na brakiem czasu. Jak mi się w końcu uda coś wygospodarować, to z żalem i niedosytem odkładam maszynę na półkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW jakie cuda wyszły :) cudowny materiał iście królewskie poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten "kokon" wywołał uśmiech na mojej twarzy :D Tak szczerze, to sam chętnie bym w nim posiedział :)

    Naprawdę świetna robota!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger