13:02

Klocki to sprawdzony pomysł na prezent

Tylko 20 dni zostało do gwiazdki szał zakupowy trwa. Ja jak większość z Was prezentowych zakupów dokonuje przez internet nie mam czasu ani ochoty na szukanie stacjonarnie, konkretnej zabawki czy zestawu kosmetyków. Więc nic dziwnego że obecnie to kurier stał się głównym pomocnikiem świętego Mikołaja i nie przez komin a przez drzwi dostarcza wymarzone upominki.


Praca pomocnika świętego Mikołaja mocno intryguje Lenę. Nas w dzieciństwie interesowała praca listonosza i pamiętam, że rodzice kupili nam pod choinkę taki zestaw do zabawy w pocztę. Idąc tym tropem znalazłam fantastyczną, serię klocków konstrukcyjnych. Seria ta RABEN przedstawia zaplecze logistyczne jednego z większych światowych spedytorów. Słodka blondynka zamiast lakami bawi się klockami. Pomyślicie, że upadłam na głowę, ale naprawdę taki zestaw również nadaje się dla dziewczynki. Kto jak kto, ale my potrafimy skutecznie obalać stereotypy. Wracając do klocków w łapki Leny wpadły dwa zestawy.




Klocki BLOCKI RABEN Ciężarówka kontenerowa 343el.

Jak wszyscy dobrze wiemy zabawa klockami rozwija wyobraźnię, sprawność manualną, koordynację wzrokową i kreatywność. Klocki mogą być bardzo przydatne przy nauce matematyki, idealnie sprawdzają się przy kodwaniu czy tworzeniu  lewopółkulowych układanek.







Klocki blocki znamy od dawna i oczywiście seria Raben również zachwyca jakością wykonania. Ta nowa seria charakteryzuje się jasnymi barwami – biel, zieleń, szarość. Wszystkie elementy zestawów są wykonane z wysokiej jakości plastiku. Budowanie jest bezproblemowe, a to dzięki bardzo dokładnie rozrysowanej instrukcji, która prowadzi nas krok po kroku wyszukiwanie odpowiednich komponentów jest bardzo proste. Komponenty zapakowane w woreczki różnicując je rozmiarami, niestety musimy otworzyć wszystkie, by zacząć składanie. 






 
O ile przy zestawie np. 146 elementów to nie problem to większe zestawy powinny być lepiej posortowane np. w przypadku zestawu z ciężarówką kontenerową, naczepa mogłaby być w osobnym woreczku. Lena dzięki zestawom Lalilandia i Misja Mars ma już sporą wprawę w budowaniu, więc zestaw Kurier 146 el złożyła w niecałą godzinę, w czym ja dwa razy jej pomogłam tylko przytrzymując samochód. Wszystkie elementy zestawu są dopracowane, dobrze się ze sobą łączą. 




Ciężarówkę kontenerową składałyśmy wspólnie na raty. Wprawdzie Lena miała poczekać z tym zestawem na kolegę, Karola ale biedny się rozchorwał i rozłożymy zestaw jak wyzdrowieje by też miał frajdę ze składania. Troszkę podniosłyśmy w tym zestawie kabinę, ponieważ Lena przebrała figurki Kuriera za pomocnika świętego Mikołaja i nie mieścił się z pomponem na czapce za kierownicą hi hi. 










To, co wyróżnia KLOCKI BLOCKI zarówno z serii RABEN, jak i z innych serii. Przede wszystkim wspaniałe wykonanie i przystępna cena. Naprawdę- zdziwicie się jak bardzo przystępna dlatego naprawdę polecam te zestawy na prezenty świąteczne. Myślę, że i również dostępność i liczba najróżniejszych zestawów dla maluchów 3+ oraz dzieci 6+ sprawią, że można zaszaleć. Zarówno chłopcy, jak i dziewczynki z pewnością znajdą coś dla siebie.




Zapewne niejeden z rodziców chętnie weźmie udział w konstruowaniu takich zestawów jak te prezentowane przez nas. Cała seria RABEN jest przeznaczona dla dzieci od 6 jednak niejeden 5-latek będzie w stanie w pełni wykorzystać ich potencjału i wszystkich możliwości zabawy a jest ich naprawdę sporo. U nas zabawa trwa Lena przewozi różne towary.

17 komentarzy:

  1. jak byłam dzieckiem to bardzo lubiłam klocki Lego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Klocki Blocki, a ta ich nowa linia to jest czad! Dodatkowo jakie fajne świąteczne akcenty na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę wyjść z podziwu, jakie teraz klocki są piękne. Pamiętam czasy mojego dzieciństwa, gdy wszyscy wynosiliśmy klocki i koc do przedsionka przed strychem u układaliśmy godzinami całe miasta. Ludziki były żółte, bez twarzy. Jeśli ktoś znalazł okno był zachwycony, a teraz? Coś pięknego. Ponadto klocki świetnie rozwijają manualnie oraz kreatywnośc. Jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie klocki to świetna zabawa dla dużych i małych

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas teraz ostra faza na klocki u starszego syna! :) Nic tylko konstruuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo, klocki zawsze się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. klocki uwielbiałam od małego i do dziś obdarowuję nimi najbliższych :) oczywiście tych w odpowiednim wieku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klocki <3

    Nie było lepszej zabawy, gdy miało się 8 lat. Kiedyś to budowało się konstrukcje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdego dziecko cieszy się gdy dostanie klocki. To uniwerslany i zawsze trafiony prezent

    OdpowiedzUsuń
  10. To fakt, im więcej klocków w zestawie tym więcej możliwości budowania,tym lepsza zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak tata ze mną układał i konstruował różne budowle z podobnych klocków.

    OdpowiedzUsuń
  12. To genialny pomysł na prezent i to nie tylko dla dziecka - mój Mąż tez były z nich ucieszony ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie ma dziecka które nie lubiłoby klocków :) Ja sama lubiłam się nimi bawić

    OdpowiedzUsuń
  14. klocki super prezent dla kazdego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  15. Klocki to zawsze udany prezent zarówno dla chłopców jak i dziewczynek.
    Radość tworzenia i edukacyjny wszechstronny rozwój.

    OdpowiedzUsuń
  16. Klocki to genialny prezent na każdą okazję + nigdy ich za wiele i spokojnie można dokupować kolejne zestawy.
    Mój mały niestety wyrósł już z klocków, więc postawiliśmy na grę planszową
    https://eswiatzabawek.pl/product-pol-17535-Gra-Hasbro-Cluedo-38712.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy wpis :) Ja w tym roku poszłam za duchem czasu i prezenty kupiłam online, w jednym sklepie dla wszystkich. To własnie tutaj https://4gift.pl mają taką ciekawą ofertę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger