00:18

Wyjątkowy torcik z KINDER-ków


Prawie wszystkie dzieci uwielbiają słodycze. Lena niedługo ma urodziny i będzie je obchodzić również w przedszkolu, z tej okazji powstał taki miłosny torcik.





Wykonanie naprawdę banalne do wykonania torcika takiego jak nasz potrzeba.

-koło wycięte ze styropianu grubości 2 cm lub koło wycięte z grubej tektury.

-Kinder czekolady 6 Kinder czekolad po 8 sztuk w każdej.

-taśma dwustronna

-cukierki mogą to być Kinder tak jak u nas lub inne słodkości.

- serwetka papierowa

-patyczki do szaszłyków

-wstążka

-nożyczki

-brokatowy papier do wycięcia serduszek




Nożykiem wycięłam w styropianie koło o średnicy mojej tortownicy 24 cm. Ale kształt i rozmiar zależy wyłącznie od waszej inwencji twórczej. Może to być serce lub mniejsze koło, lub tort piętrowy. 
Poszalałabym z tortem piętrowym, ale taka ilość słodyczy mogłaby w szkole wywołać dosłownie cukrzyce hi hi. Lena poczęstuje całą szkołę, nie ma ich, zbyt wielu więc wystarczy dla każdego.



Rondo wyciętego koła obklejamy taśmą dwustronną, do które mocujemy, pojedyncze batoniki czekolady dociskając. Całość obwiążemy wstążką, ale gwarantuje, że nic nieodpadnie taśma dobrze trzyma batoniki, inny klej byłby za mocny np. na gorąco i mógł uszkodzić batoniki. Dno tortu wykładamy serwetką papierową lub kawałkiem bibuły i wsypujemy słodkości. Ja na patyczkach do szaszłyków umieściłam serduszka. Lena tworzy jeszcze girlandę z urodzinowym napisem.








9 komentarzy:

  1. Uwielbiam Kinderki i poproszę o taki tort na moje urodziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowity ten tort, moje chlopcy rzuciliby sie chetnie na te czekoladki

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dziewczyny byłyby zachwycone takim tortem!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki pomysłowy😍😍😍
    Chyba się skuszę i zrobię...będzie NIESPODZIANKA 😃😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! A czy to też w formie prezentu dla Twojego dziecka? Bo ja właśnie się zastanawiam, co córce podarować na urodziny. Mamy już takie https://butymodne.pl/baletki-dla-dzieci-c147742.html buty wybrane, tylko trzeba zamówić, ale nie mam pojęcia, co z resztą rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. do takich rzeczy trzeba mieć naprawdę sporo talentu, a ja widzę że ty go masz - super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł na tort dla dziecka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger