13:16

Zabawka kreatywna -kamienie do ozdabiania


Z powodu ciągłych infekcji mamy spore zaległości w blogowaniu, ale czas choroby i okres ferii został owocnie spożytkowany. Ponieważ ferie winne być dla dzieci czasem relaksu. Lena i Kornelia robiły to, co lubią najbardziej -tworzyły. Dzięki zestawom od Ses Creative bawiły się znakomicie, a ja w tym czasie mogłam po prostu chorować.




Dziewczyny bardzo lubią pracować z naturalnymi materiałami, a chyba nie ma nic bardziej naturalnego niż kamień. Dziewczyny z radością i ciekawością sięgały po kreatywny zestaw, dla dziewczynek 
Kamienie do ozdabiania.

Ten cudny dziewczęcy zestaw zawiera:
5 kamyków,
naklejki-ruszające się oczka
farby,
klej,
pędzelek
instrukcję.




Kamyki są pomalowane białą farbą podkładową, idealnie mieszczą się w dłoni dziecka nic tylko pędzle w dłoń i malować. W zestawie mamy instrukcję, która podpowiada, w jaki sposób kamyk może stać się pieskiem, biedronką itd. Zestaw zawiera naklejki i ruchome oczka, dzięki czemu namalowana postać na kamyku się staje trójwymiarową zabawką.



Dziewczyny postanowiły, że podzielą się kamykami i każda przygotuje wybranego zwierzaczka. Malowanie Kamieni to kreatywna zabawa pobudzająca dziecięcą wyobraźnię oczywiście z kamyków można wykreować dowolny obrazek na kamieniu.









 Takie kreatywne działania jak malowanie kamyków uczy przede wszystkim cierpliwości, a także kreatywności oraz pobudza wyobraźnię u dzieci. A dodatkowo kamyki po wyschnięciu staja się wspaniałymi zabawkami narracyjnymi. Dziewczynki postanowiły, że wiosną kamyki będą zdobić ich zakątek w ogródku, więc czekamy na wiosnę.





Polecamy  wspaniałą zabawę dla dzieci, jeśli chcecie poszerzać ich doświadczenia plastyczne.

13 komentarzy:

  1. Malowanie kamieni jest ser! My najpierw szliśmy na wyprawę po kamienie, muszle lub kawałki drewna, a potem je ozdabialiśmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny! To jest genialne! Mój Synek będzie uradowany

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bardzo kreatywnie :-) Kto by pomyślał ,że z kamieni można tyle wyczarować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak ale zimą to raczej trudne do wykonania i kamienie musza byc wyselekcjonowane umyte najlepiej kilkukrotnie. I konieczna jest biała farba kredowa na szarych kamieniach kolory nie są tak intensywne sprawdzałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zabawa :) szkoda tylko, ze moja corka by nie chciala malować - ona by wreczyla mi kamien z pedzlem, zebym to ja malowala, podczas gdy ona patrzy jak to robię xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie malowanki. Często mamy całe reklamówki płaskich kamieni znad morza, więc malujemy, malujemy, malujemy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały zestaw. Nie widziałam go wcześniej. Z Tosiem malowaliśmy kamienie, które znaleźliśmy podczas spaceru 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna zabawa!!! Koniecznie musze sprawić taki zestaw dzieciom! Moze wykorzystam do zabaw z językami obcymi :) dzieki za inspiracje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kreatywna zabawa! Nie wiedziałam, że robią takie zestawy. My wykorzystywałyśmy nasze znaleziska ze spacerów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się ta zabawka zapowiada i muszę przyznać, że moje dzieci lubią właśnie tego pokroju zabawki. Dlatego ja również chętnie kupuję im zabawki ogrodowe do piasku https://modino.pl/ogrodowe-do-piasku i jak jest ładna pogoda to spędzają czas na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyszły te koty :) Ciekawy pomysł z tymi kamieniami. Muszę poszukać dla swojego bąbelka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger