11:19

DEKORACJA DIY NA DZIEŃ KOBIET

  
Każdego roku 8 marca przypada Dzień Kobiet. Lena uznała, że każda okazja do świętowania a co za tym idzie kreatywnego tworzenia, jest dobra. Tak więc by data zapadła w pamięć Lena przygotowała ósomeczkę.

Dzień Kobiet


 Przygotowanie tekturowej ósemki zajmuje 5 minut, mogą stać się prezentem lub dekoracją sali. Do przygotowania tej dekoracji potrzeba;

tekturę,
nożyczki,
klej,
bibułę,
satynowe tasiemki,
ozdoby biedronki, kwiaty.



Z tektury nożyczkami wycięłam Lenie kształt ósemki, którą należy pokryć warstwą kleju w sztyfcie, po czym można przystąpić do owijania szablonu tasiemką lub bibułą z tasiemką jest znacznie łatwej. 











Wykonanie takich dekoracji trwa bardzo krótko, a efekt jest bardzo piękny praca jest również bardzo oryginalna.
 
 Do wykonania dekoracji z okazji Dnia Kobiet, Lena użyła artykułów szkolnych marki Tetis 

3 komentarze:

  1. Brawo za kreatywność dziewczyny!!!! :* Wszystkiego najlepszego Kobietki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka prosta dekoracja, a jaka ładna :) Jak mam tylko wolną chwilę, też lubię porobić jakieś fajne dekoracje do mieszkania. Dobrze, że dostałam w darze troszkę kreatywności :) A najlepiej jest wtedy, kiedy pomaga mi w tym moja córka i razem tworzymy coś fajnego. To naprawdę nie wymaga wielu rzeczy - odpowiednie materiały (mam sprawdzoną hurtownię z niezbędnymi artykułami pm-m), troszkę czasu i garść pomysłów. A można zdziałać naprawdę małe lub większe cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger