14:17

Hania Humorek. Mistrzyni humorków, tom 1 Hania i przyjaciele. Wróżka- zębuszka i Zręczni leworęczni.

 
Niedawno świętowaliśmy dzień kobiet, na blogach część z Was widziało wpisy z kampanii społecznej #ADAtoWYPADA. Celem kampanii było stworzenie wirtualnego poradnika, w którym blogerki podzieliły się z czytelnikami informacjami na temat tego, co we współczesnym, nowoczesnym świecie, wypada młodym damom.   





Przeczytałam większość tych wpisów, bardzo mi się ta akcja podobała i uważam, że w życiu codziennym musimy obalać te wszystkie mity i odklejać naklejki. Ja trochę jestem taką wojowniczką i moi bliscy znają mój nieszablonowy styl działania i myślenia. Zawsze ufałam własnej intuicji, niestety moi rodzice nie byli tak otwarci na moje innowacyjne pomysły. Przeszłości nie mogę zmienić, ale przyszłość i teraźniejszość moją i mojej córki owszem. Dlatego nie ograniczam córki, pozwalalam realizować jej swoje pasje i siebie tak, jak ona tego chce. Staram się być wzorem i pokazywać jej, że oryginalność i nieszablonowe myślenie to dar. U mego boku świeci przykładem mała ruda wojowniczka literacka bohaterka Hania Humorek. Ogień nie dziewczyna. Hania to mała łobuziara, lubiąca sprawdzać na własnej skórze granice pomiędzy jeszcze dobrym zachowaniem, a już tym niedozwolonym. U nas Hania rządzi. Biblioteczka blondynki niedawno została powiększona trzy nowe książki o Hani Humorek.


Hania i przyjaciele. Wróżka- zębuszka,

Hania i przyjaciele. Zręczni leworęczni

Hania Humorek. Mistrzyni humorków, tom 1


Dwa pierwsze tytuły są dedykowane dzieciom, które niedawno nauczyły się czytać. Wiec u nas most have Lena zaraz po otwarciu przesyłki zabrała się do czytania i połknęła te dwie książki w kwadrans.

Z racji, że Lenie wypadają mleczaki pierwszą książeczkę, którą przeczytała była "Wróżka Zębuszka".

 Hania i przyjaciele. Wróżka- zębuszka
Autor: Megan McDonald
Ilustrator: Erwin Madrid













Do Hani uszu niechcący dotarła informacja, że "Wróżka Zębuszka" nie istnieje. Dziewczynka nie może uwierzyć ze wróżka zębuszka nie zabiera zębów spod poduszki. Dziewczynka postanawia osobiście sprawdzić, te informacje. Niestety jak na złość żaden z jej zębów aktualnie nie zamierza wypaść. I co teraz? Hania przypomniała sobie, że bratu chwieje się jeden ząb. Ząb się rusza, ale chyba tak łatwo nie wypadnie. Co zrobi Hania, jak przekona brata i czy sprawdzi prawdziwość teorii o Wróżce Zębuszce?

Druga książeczka pod tytułem "Zręczni leworęczni' przypadała i mnie do gustu, bo ja jestem również leworęczna jak Smrodek, a Hania jest praworęczna… i postanawia to zmienić, by ją nie ominęła zabawa. Brat stawia siostrze, mega wyzwanie i zadaje najróżniejsze zadania do wykonania lewą ręką. Koniec końców naszej rudej bohaterce tak dobrze idzie, że trafia do Galerii sław. Bycie mańkutem to super sprawa.  


   

Hania i przyjaciele. Zręczni leworęczni
Autor: Megan McDonald
Ilustrator: Erwin Madrid








Obie książki są bogato i atrakcyjnie ilustrowana a język historyjek jest prosty. Jak już wspomniałam, rozmiar czcionki pozwala dzieciom kontynuować przygodę z samodzielnym z czytaniem.

Jeśli wasze dziecko nie zna przygód Hani lub ma ochotę na więcej humorków i zabawnych sytuacji, to polecamy trzecią prezentowana w tym wpis publikacje, czyli „Mistrzyni humorków”.



 
Hania Humorek. Mistrzyni humorków, tom 1
Autor: Megan McDonald
Ilustrator: Peter H.Reynolds
Oprawa: miękka
Objętość: 168 stron

Wrześniowe humorki w domu Humorków są dość paskudne. Rozpoczęcie nowego roku szkolnego nikogo nie napawa radością a szczególnie dzieci, wiec nie ma co się dziwić
że Hania nie ma ochoty wracać do ławki. Ale szkoła nie jest taka zła, Pan Łopuch to bardzo kreatywny nauczyciel i jego pomysły na lekce są bardzo inspirujące i kreatywne. Również Hani nie brakuje pomysłu na kreatywną zabawę. Wraz z Ryśkiem i Smrodkiem zakłada Klub Siusiającej Ropuchy. Nie zagadniecie, jak można się dostać do tego elitarnego klubu ?!!!




Myślę, że nie muszę specjalnie nikogo namawiać do lektury książek z serii „Hania Humorek i przyjacielei "Hania Humorek. Mistrzyni humorków, tom 1". Wszystkie książki o Hani napisane są prostym językiem, przygody Hani są naprawdę zaskakujące i śmieszne. 


https://egmont.pl/seria/HANIA-HUMOREK,s,633857

Za możliwość przeczytania książeczek dziękujemy Wydawnictwu EGMONT

3 komentarze:

  1. przepiękne ilustracje! chętnie sprawię komuś taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hanie Humorek znamy i całkiem fajnie się ja czytało.

    OdpowiedzUsuń
  3. 36 year-old Research Assistant III Magdalene Cater, hailing from Val Caron enjoys watching movies like The Golden Cage and Board games. Took a trip to Historic Town of Goslar and drives a 911. najlepsza strona

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger