10:45

Świąteczne porządki i mała aranżacja wnętrz.



Świąteczne porządki to zwykle większy zakres prac niż w przypadku akcji cotygodniowych. Sprzątanie domu na Boże Narodzenie może nam zająć sporo czasu, zwłaszcza jeśli mamy zaległości w tym zakresie. Ja lubię sobie urozmaicić, to całe sprzątanie i pucowanie wprowadzając zmiany, w aranżacji wnętrz.




Lena jest alergikiem wiec oczyszczenie z kurzu jej sypialni, jest dal nie zawsze priorytetem. Za zgodą Lenki fanki koloru różowego. Pożegnałyśmy różowe groszki ze ściany. Naklejki groszki same nas chciały opuścić, bo już część z nich odpadła i nie wyglądały zbyt estetycznie. Różowe groszki były produktem diy, który w przypływie weny twórczej wykonała jakiś czas temu wiec żyły swoim życiem. Ale czas na zmiany na profesjonalnie wykonany produkt od Magia Dekoracji. Wybór padł na korony !




Jestem zadowolona z wyboru. Miętowy kolor koron super balansuje tę słodycz różowego. Pokoju i dzięki miecie, nie jest zbyt infantylnie, bo nie jestem miłośniczką samych różowości. Trzeba to w pewien sposób przełamać. Po odklejeniu groszków nie został na ścianie żaden ślad, dzięki czemu z łatwością przykleiłam korony. Aplikacja naklejek jest bardzo prosta. Wystarczy miarką odmierzyć odpowiednie odległości. Jeśli macie niezbyt równe ściany polecam użycie poziomicy. Ja naklejałam naklejki, zaczynając od środka ściany, dzięki czemu wszelakie nierówności skośnej ściany są po prostu niewidoczne.



 Naklejki na ścianę to ciekawy i stosunkowo niedrogi sposób na dekorację pustych ścian w mieszkaniu, domu a wybór w asortymencie Magia-Dekoracji jest ogromny. Wiec każdy znajdzie cos idealnego dla siebie.




Naklejki wykonane z bardzo trwałej matowej folii, idealnie przywierają do ściany lub innej gładkiej powierzchni. Naklejki można wielokrotnie naklejać i odklejać, czyli przyklejać bez uszczerbku dla ściany. Do każdego zamówienie dołączona jest instrukcję montażu. Bezpieczna przesyłka w tubie.

Polecam wam ten prosty sposób na zmiany. Pusta ściana zaraz nabierze uroku, a atmosfera pomieszczenia ociepli się i stanie się bardziej przytulna. U nas jak widać, naklejki cudnie się prezentują. Z 80 szt. zostało mi osiem sztuk, które przykleiła nad biurkiem córki. Monotonia w kąt!







Ale to nie koniec zmian wraz z naklejkami ściennymi zamówiłam naklejki okienne, które urzekają s prostota i oryginalnościom. Płatki śniegu docelowo planowała przykleić w salonie, ale nie było mi dane, gdy wpadły w łapki córki. No cóż, zamówię kolejne. 



Naklejki są bardzo łatwe w montażu i w demontażu - zawierają folię transferową, która znacznie ułatwia aplikację i pozwala zachować kształt i proporcje wzoru. Co ważne elementy znajdujące się na arkuszu można wyciąć i dowolnie aranżować Lena poszła na żywioł. Przykleiła je bez składu i ładu, ale wyglądają super. Naklejki nie posiadają tła i z obu stron wyglądają tak samo, co jest istotne przy naklejkach okiennych.
   


Pomysłów na naklejki ścienne i okienne jest tyle ile naklejek. Zazwyczaj najpierw powinien pojawić się pomysł, gdzie chcielibyśmy takie naklejki mieć. Jest to zazwyczaj ściana w salonie, na przykład za sofą, która czeka na piękny obraz, w sąsiedztwie stołu w jadalni, na ścianie w kuchni, sypialni albo w przedpokoju nie bójcie się tworzyć swoja własna przestrzeń.
 





Naklejki ścienne i okienne mogą też być prezentem - niespodzianką dla najbliższych. Polecam szczególnie te świąteczne, ja chyba wykleję wszystkie okna w domu, tak mi się podobają.

38 komentarzy:

  1. Jejku ale pięknie to wygląda, szczególnie te miętowe korony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świwtnie to wygląda i jaki klimat śiąteczny już się zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W niegdysiejszym pokoju moim i siostry też zawsze gościły naklejki ♥ Wspominam z sentymentem :) PS Oj, dokładnie znam to życie alergika, pff.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś pomyśli że dziecko ma sterylnie ale rostocza są wszędzie. Mamy osobna bawialnie wiec tu raczej tylko książki i klocki.

      Usuń
  4. Pięknie, nie można oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie Ci wyszło! pokój ksieżniczki świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie i do tego zmiany wprowadza się błyskawicznie. To ważne, szczególnie kiedy ciągle czasu brak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na szybką zmianę we wnętrzu :) Nie ma paprania się z farbą i uciążliwego sprzątania po aplikacji - świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie. A hustawka w pokoju Leny genialnaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega naklejki, mojej córce coś takiego by się spodobało. Twój wpis pokazuje jak w prosty a zarazem kreatywny sposób można odmienić wnętrze a do tego tanio i szybko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, uwielbiam naklejki i mam ich trochę na ścianach tu i ówdzie - głównie w sypialni :) Błękitne kwiatki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetnie to wygląda! Kawał dobrej roboty :)
    A co do sprzątania - u mnie się tak szybko kurzy i brudzi, że generalne sprzątanie muszę przeprowadzać choć raz na dwa tygodnie. Straszna udręka :( Teraz dopiero doceniam dawne życie na wsi - tam sprzątało się raz na tydzień lub nawet nie i porządek utrzymywał się bardzo długo. Ale nie ma tego złego, dla mnie każde gruntowne sprzątanie to okazja do zakupu nowych dodatków czy akcesoriów do domu website. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No też muszę Cię pochwalić. Wyszło to super wszystko

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zrobić taką huśtawkę mojej małej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Postaw też koniecznie na rodzinne zdjęcia w ramkach. Ja bardzo lubię takie spersonalizowane dekoracje mieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też myślałam, żeby samodzielnie wykonać jakieś ładne aranżacje w naszych pokojach. Jednak nie wiem, czy wystarczy mi moich zdolności i pomysłów. Najwygodniej będzie mi się zdać na rozwiązania biura architektonicznego https://projektowanie-wnetrz-online.pl/projektowanie-mieszkania-online . Z pewnością zrobią to sprawniej i dokładniej niż ja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa aranżacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej. Świetny artykuł, można się nim naprawdę zainspirować. A jak już jesteśmy w tym temacie, to powiem wam, że ostatnio udało mi się zamówić przepiękne Komody 40 cm, które idealnie będą pasowały do pokoju mojego dziecka. Mam nadzieję, że na żywo będą prezentowały się jeszcze lepiej, niż na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to wszystko wygląda, święta tuż tuż, a ja jeszcze nie zaczęłam swoich zadań. A lista tych zadań jest naprawdę długa - pozycja pierwsza: powiesić telewizor na uchwycie, zabieram sięz a to już od dwóch tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  21. W pokoju dziecięcym zawsze coś będzie do zmiany, w końcu pomieszczeniem dorasta razem z dzieckiem :)My ostatnio wymienialiśmy meble bo dla naszego 10-latka stare meble były już zbyt dziecinne, wtedy właśnie się człowiek zastanawia jak ten czas ucieka :( Jako, że syn miał "swoją" wizję nowego biurka to nie zostało nam nic innego jak zakupić dobrej jakości blat roboczy (nasz znaleźliśmy tutaj https://kronosfera.pl) zakasać rękawy i wziąć się do roboty :D Grunt, że Staśkowi efekt końcowy się spodobał więc satysfakcja 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Niedługo już Wielkanoc i trzeba będzie faktycznie zrobić małe zmiany w aranżacji wnętrz. Mamy nowy domek, wiec bezie potrzebna pomoc architektów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/dom . Z pewnością wymyślą jakieś praktyczne i funkcjonalne rozwiązanie. No i takie aby ładnie wszystko wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie, możliwości na znalezienie odpowiedniego projektu jest naprawdę wiele. Po pierwsze można samemu urządzić wnętrze. Po drugie jest mnóstwo ciekawych inspiracji w sieci. A potrzebie to można przecież także skorzystać z oferty projektowania online https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje .

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja staram się sprzątać w swoim domu regularnie, a nie tylko od święta, choć wiem, że okres przedświąteczny to czas w którym bardziej przykładam się do tego typu obowiązków.
    https://www.trinityfinance.com.pl/doradca-kredytowy-lubaczow/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie najczęściej szukacie porad odnośnie interesujących Was tematów? Posiadacie ulubione portale? Osobiście chciałbym Wam polecić stronę https://deko-rady.pl/pokoje-dzieciece/jaka-wilgotnosc-w-pokoju-dziecka_34691 , na której znajdziecie najróżniejsze porady związane z aranżacją wnętrz oraz inspiracje wnętrzarskie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezwykle elegancka aranżacja wnętrz. Morskie i niebieskie akcenty dodają smaku świątecznym kreacjom.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają wam się chłodne kolory - https://domzikely.pl/blog/czy-chlodne-kolory-sprawdzaja-sie-w-mieszkaniu/ ? Ja własnie urzadzam swoje nowe mieszkanie i zastanawiam się nad wyborem kolory mebli i farb. Kuszą mnie jasne barwy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie małe zmiany, a jednak cieszą oko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaufaj doświadczeniu i wizji architekta wnętrz w Bydgoszczy, który z pasją tworzy piękne i funkcjonalne wnętrza. Jego wszechstronne umiejętności pozwalają na projektowanie zarówno przestrzeni mieszkalnych, jak i komercyjnych. Architekt wnętrz dba o każdy detal, zapewniając estetyczne i ergonomiczne rozwiązania. Jego projekty uwzględniają indywidualne potrzeby klientów, pozwalając im cieszyć się wnętrzami, które odzwierciedlają ich styl życia i gust. Daj szansę architektowi wnętrz w Bydgoszczy, aby stworzył Twoje wymarzone wnętrza.




    OdpowiedzUsuń
  30. Gdy nadchodzą chłodne miesiące, całe wieczory siedzę pod moim kochanym kocem z wool & cashmere i popijam ciepła herbatę z cytryną.

    OdpowiedzUsuń
  31. Decydując się na współprace ze specjalistami nie marnujecie swojego czasu i pieniędzy. Jeżeli szukacie sprawdzonego biura projektowego, to polecam Wam sprawdzić stronę https://www.innerium.pl , gdzie znajdziecie oferte firmy Innerium.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też muszę zabrać się za aranżację, póki co to na oku mam ścianki szklane. Ich wykonanie jest bardzo staranne, a do tego estetycznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger