12:47

Personalizowane Prezenty - Zawsze Udany Pomysł


Wybór odpowiedniego prezentu gwiazdkowego bywa trudny. Jeśli nie chcecie kupować kolejnego świątecznego bibelotu, który zostanie schowany do szuflady. Warto wybrać wyjątkowe praktyczne spersonalizowane prezenty od MyGiftDna.pl.




 Prezenty jedyne w swoim rodzaju.

Mamy już początek grudnia, więc dla wielu z nas to czas, kiedy zaczynamy szukać kalendarza na nadchodzący rok. Kalendarz to bardzo dobry pomysł na prezent dla niego dla niej lub dla koleżanki z pracy.




Kalendarze książkowe to coś, bez czego nie wyobrażam sobie funkcjonowania. Jestem straszną gadżeciarą, a już wszelkie spersonalizowane akcesoria to moja ogromna słabość. 



Dlatego, kiedy zdecydowałam, że kupuję kalendarz wiedziałam, że ma być skrojony na miarę. Nie lubię robić notatek na komputerze, bo po prostu lubię ręcznie pisać i przeglądać notatki, a dzięki MyGiftDna.pl. mam najpiękniejsze kalendarz, jaki mogłam sobie wymarzyć. Kalendarz w rozmiarze A5. Niesamowity grawer z zachowaniem najmniejszych szczegółów. SEKRETNE PLANY DOMINACJI NA ŚWIATEM. Oryginalne hasło na kalendarzu świadczy o kreatywności jego właściciela! Blondynki kreatywnie ;)




Środek kalendarza ma układ w podziale na 1 dzień na jednej stronie(weekend znajduje się na 1 stronie). W środku znajduje się także część teleadresowa, mapy oraz wstążke do oznaczania miejsca w kalendarzu.


Proces personalizacji jest bardzo szybki i przyjemny. Najtrudniejsze było dokonanie wyboru.
Jeśli Twoim celem jest zapisywanie ważnych uwag co do dnia – to my gift dna plener  idealnie się do tego nadaje. Ja sobie sama zrobiłam wyjątkowy prezent, z którego jestem bardzo zadowolona.


A teraz czas na idealny prezent dla twojego mężczyzny portfel skórzany praktyczny prezent z wyjatkowym przekazem.




Ręcznie szyty, elegancki, minimalistyczny, precyzyjnie wykonany z naprawdę dobrej jakości skóry (która… świetnie pachnie) i precyzyjnie ozdobiony subtelnymi detalami – wytłoczonym napisem KIEDYŚ BYŁEM MILIONEREM. Grawer na portfelu wykonany jest z użyciem najnowszych technologii laserowych. Grawer laserowy pozwala na osiągnięcie dokładności rzędu setnych części milimetra, dzięki czemu portfel wygląda niesamowicie! Grawer jest trwały i nawet po długim użytkowaniu produktu pozostaje nienaruszony i bardzo dobrze widoczny.



Elegancki skórzany portfel pakowany w drewniane pudełko z dedykacji.Portfel pmieści gotówkę, karty i potrzebne dokumenty. Funkcjonalność pozwala na przechowywanie bilonu, 2 kieszonki bez problemu możemy wykorzystać na banknoty o większych nominałach. Posiada także 6 kieszonek na karty kredytowe, bądź lojalnościowe. Prawo jazdy, dowód osobisty, legitymacja bez problemu pomieszczą się w 5 kieszonkach przeznaczonych na dokumenty.


Zdecydowanie jest to jeden z najfajniejszych męskich gadżetów, jakie odkryłam.




 MyGiftDna.pl - Sklep internetowy - Pomysł na wyjątkowy, spersonalizowany prezent!


Najlepszy prezent to taki, który został stworzony z myślą o osobie, która zostanie nim obdarowana. Właśnie dlatego wszystkie pomysły na prezent, które w sklepie MyGiftDna.pl znajdziecie to prezenty personalizowane - jedyne w swoim rodzaju.
Twoi bliscy zasługują na unikalne prezenty!

24 komentarze:

  1. Prezenty personalizowane lub zrobione samemu są najlepsze. Świadczą o naszym zaangażowaniu i o tym, że myślimy o osobie którą chcemy obdarować i sprawić jej przyjemność z podarunku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie prezenty są najciekawsze, bo to nie tylko dowód pamięci i bliskości, ale również znajomości zainteresowań drugiej osoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z prezentami zawsze jest kłopot czy się trafi w gust ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już prezent kupiłem ale pomysł przyda się na następny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez już mam gotowe prezenty, ale takie personalizowane prezenty to tez fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe, widzę jak mąż wyciąga taki portfel w sklepie ;)
    pomysły fajne, kalendarz już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie spersonalizowane prezenty. Nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez kalendarza ksiązkowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też pisałam u siebie o personalizowanych prezentach. Moim zdaniem to super pomysł! Ja mam imienne słoiczki na koktajle, kubek i karafkę na whisky. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spersonalizowany prezent mówi obdarowanemu jak bardzo jest dla nas ważny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Personalizowane prezenty to super sprawa. Portfel z napisami zupełnie do mnie nie przemawia, ale taki sprofilowany kalendarz prezentuje się świetnie! Z pewnością bym takim nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie z MygiftDnia zamówiłam portfel dla mojego męża :) Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby fajnie, jednak ja nie chciałabym dostać jako facet portfela z jakimiś napisami.. ale ogólnie spersonalizowane prezenty są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezent, który jest wybrany specjalnie dla danej osoby, czy to z wyjątkowym podpisem, czy też zrobiony samemu jest najlepszy. Bardzo fajnym pomysłem - obok tych, które proponujesz jest skarbonka z napisem - moje skarby plus imię. I wszelkie księgi ze zdjęciami albo samodzielnie zrobione kalendarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam spersonalizowane produkty :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł z takimi spersonalizowanymi prezentami. Muszę przyznać, że nigdy wcześniej o tym nie pomyślałam. Niedługo zbliżają się urodziny mojej siostry, więc na pewno zdecyduję się na taki upominek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam personalizowane prezenty :) Puzzle, koszulki, kubki, kalendarze to idealne i praktyczne gadżety :)

    Tutaj możecie zamówić coś takiego
    https://www.fotoprint.pl/fotoprezenty

    Super blog! Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Planner czy kalendarz to może byc naprawdę dobra opcja. Ja od 2022 ja również zaczynam na nowo żyć i wszystko porządnie planowac :) Moim zdaniem to będzie naprawdę dobry, zwłaszcza dlatego, że udało mi się wyjść z nałogu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zbliżają się urodziny mojego męża i myślałam by kupić mu dobrą szczoteczkę do zębów. Nawet znajoma polecila mi ostatnio dobre rozwiązanie jakim jest https://ionickiss.pl/ , z tego co widziałam to wybór jest całkiem dobry

    OdpowiedzUsuń
  19. A co według was byłoby najlepszym prezentem na rocznicę ślubu? Właśnie za niedługo moi rodzice robią imprezę z tej okazji i właśnie szukam dobrego upominku

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do prezentów to myśleliście może o tym by postawić na kody do gier? Niedawno właśnie znalazłam świetny sklep gdzie faktycznie można w dobrej cenie kupić kody jak i oprogramowania

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego co słyszałam ostatnio to też dobrą opcją jeśli chodzi o prezent są olejki eteryczne. Od niedawna mam na oku świetną ofertę i może tutaj właśnie zrobię zamówienie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger