09:17

Bożonarodzeniowej aranżacji.


Dekoracje świąteczne są ważnym elementem bożonarodzeniowej aranżacji. Dzięki choince, dodatkom i błyszczącym lampkom tworzymy we wnętrzu świąteczną atmosferę
 Bardzo cenie klasyczny styl w wystroju wnętrz, ale lubię czasem zaszaleć taka kreatywna dusza. Z racji, że posiada sztuczną choinkę, w bardzo dobrym stanie nie kupuje żywe, ale robie stroiki, o których pisała tu. Dzis pakarze wam ozdobę nietypową.







Lena kocha ptaka a ja wszystkie ssaki kopytne. Mieszkanie w lesie sprawia, że każdego dnia mogę oglądać sarny, jelenie niestety reniferów u nas nie ma; ). Wiec stworzyła mini renifera z jodły.




 Szkielet konstrukcji wykonany jest z drewna. Renifer w całości jest wykonany z gałązek jodły.




Obroże wykonana ma z czerwonego łańcucha i malutkich czerwonych bombek, dzwoneczek też musi być wszak to Rudolf z czerwonym noskiem.


Rudolf jest naszą dekoracją zewnętrzną. Posiadam białe drzwi wejściowe wianka nie zawieszę (obawiam się, że mogłyby się odbarwić) wiec mamy pięknego Rudolfa, Jak widać w salonie też się pięknie prezentuje. Mam nadzieje, że was zainspiruje do tworzenia własnych oryginalnych kompozycji świątecznych.

Uwielbiam DIY

7 komentarzy:

  1. Wow jestem pod ogromnym wrazeniem. Cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetny :) ja mieszkam w bloku wiec sobie go nie sprawie ale naprawdę mi się podoba i jakbym miała podwórko już bym go robila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny renifer (albo reniref jak mawiał mój syn) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny renifer. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł, sympatyczna dekoracja. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny renifer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ale widziałam ładniejsze u sprzedawcy choinek

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger