12:46

Wielkanocne jajka z tektury falistej.



Święta tuż tuż dzieci mają obecnie sporo czasu na tworzenie dekoracji świątecznych. Najlepsze są takie dekoracje, które można wykonać w kilka minut. Wiszące wielkanocne jajka z tektury falistej są niezwykle efektowne i przykuwają uwagę.


 Do wykonania dekoracji potrzeba;
  • tektura falista,
  • klej magi, 
  • kej introligatorski,
  • brokat,
  • lub brokat w kleju,
  • nożyczki,
  • wstążki,
  • cekiny i oczka,
 Tekturę tniemy na równej szerokości paski, można narysować je na odwrocie, by ułatwić cięcie. Każdy pasek musi zostać zrolowany a na końcu sklejony klejem magicznym. Na jedno jajeczko potrzeba około 24 pasków. Gotowe rolki należy skleić jedną do drugiego, tak by uformować owal.




  
Gdy klej dobrze wyschnie, można wykleić środek jajeczka. Lena podczas mojej nieobecności wykonała baranka z białej tektury falistej i drugie jajeczko z zajączkiem w środku. By dodać blasku zawieszkom, Blondynka użyła brokatu w kleju, którym wysmarowała górną część rolek. Dokleiła również kilka cekinów i kokardki. 







 wielkanocne jajka







Mam nadzieje, że Was zainspirowałyśmy do wykonania własnych dekoracji.

8 komentarzy:

  1. Przepiękne dekoracje! Jestem pod wrażeniem umiejętności Lenki. Brawo! 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż kipi U Was od pomysłów!
    Piękne prace jak zawsze🤗😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne❗❗dziecko ma talent
    u nas uczestnicy też robią tą techniką

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! A ja nie mogłam wpaść na pomysł co zrobić z tekturą falistą więc dziękuję za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie trudne. Tylko diabeł tkwi w szczegółach, niby łatwe, a potem wychodzą jakieś takie koślawe i niedorobione.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudowne dekoracje! Szalenie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och... jakie to cudowne... napatrzeć się nie mogę :-D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger