07:26

Kosmetyki dziecięce - Oillan Junior


Emolienty są w Leny życiu od zawsze. Od czasów niemowlęcych borykamy się z suchością skóry i ogólnie z objawami AZS. Na szczęście, już jest coraz lepiej, ale emolienty i dermokosmetyki już z nam zostaną na zawsze.





Kosmetyki firmy Oillan Baby stosujemy od dawna czasem wspomagamy się również seria Oillan Med+. Jestem wierna marce, która sprawdza się zarówno w pielęgnacji skóry niemowląt, jak i starszych dzieci. Bariera naskórkowa oraz płaszcz hydrolipidowy na powierzchni skóry dziecka jest jeszcze słabo wykształcony, co powoduje znacznie większą wrażliwość na składniki kosmetyczne i większe ich przenikanie przez naskórek to też powinny być one pozbawione substancji zapachowych, konserwantów i sztucznych barwników.  



Marka Oillan wypuściła na rynek prawdziwa nowości pierwsze emolienty dla przedszkolaków Oillan Junior to  produkty dla dzieci w wieku 3-6 lat, czyli dzieci w wieku przedszkolnym. Skóra dziecka w wieku przedszkolnym nie jest tak delikatna, jak u niemowląt, to jednak starszak może mieć takie same problemy, jak niemowlę.








Oillan Junior jest to seria preparatów natłuszczających skórę, zapewniająca jej optymalne nawilżenie i ochronę, a także łagodząca ewentualne jej dysfunkcje takie jak AZS i związane z nimi dolegliwości (świąd, szorstkość, podrażnienia itp.). Prepataty z serii Junior nie zawierają parafiny, silikonów, parabenów i barwników.
Nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego, białek pszenicy, olejków eterycznych.





Oillan Junior - nasza opinia.

Jak już pisałam wcześniej emolienty Oillan są znani od bardzo dawna, dlatego testowanie nowej serii było dla Leny prawdziwą przyjemnością. W skład tej serii wchodzą trzy produkty- Żel do mycia ciała i włosów, krem do twarzy i ciała i emulsja do ciała.








Płyn do mycia i kąpieli 2 w 1 co jest jego wielkim atutem. Łagodna formuła żelu nie podrażnia oczu i nie powoduje łzawienia. Żel oczywiście jest bez zapachowy i cudownie się pieni. Skutecznie myje skórę głowy włosy i całe ciało. Aktywny kompleks nawilżający pielęgnuje oraz skutecznie chroni skórę i włosy przed przesuszeniem. Lena tylko podczas mycia włosów może sobie pozwolić na dłuższą kąpiel, co sprawia jej niesamowitą frajdę. Preparat pozostawia na skórze delikatny film ochronny.


Lena ma zaburzenia integracji sensorycznej i jest nadwrażliwa na dotyk, więc nakładanie emulsji do ciała nie jest łatwą sztuką, ale cudowna żyrafa umieszczona na opakowaniu rozweseli każdą buźkę. Podczas nanoszenia preparatu Lena snuje opowieści o przygodach żyrafy. Emulsja do ciała intensywnie odżywia i uzupełnia braki lipidów w barierze ochronnej skóry i bardzo szybko się wchłania.

Z kremu do twarzy i ciała Lena korzysta codziennie by radzić sobie z dysfunkcjami dotykowymi, córka zamienia się przed lustrem w biedronkę lub kotka z wąsami i tak naniesiony krem rozprowadza.



Najbardziej z całej trójki polecamy Wam krem do twarzy i ciała, który sprawdzi się idealnie wiosną, kiedy buzia dziecka jest narażona na zmieniające się warunki atmosferyczne. Krem doskonale nawilży i wzmocni wysuszone partie skóry naszej pociechy. Bardzo często używam tego kremu również dla siebie do smarowania suchej skóry twarzy, czy też reszty ciała. Działa lepiej niż niejeden drogi krem, dobrze się wchłania, a skóra pozostaje delikatna i miękka, Jeśli szukacie kosmetyków dla skóry z AZS czy innymi problemami skórnymi to marka Oillan przyjdzie Wam z pomocą. 






Dajcie znać czy stosowałyście te kosmetyki ?

16 komentarzy:

  1. Serii dla dzieci nie znałam, natomiast ja używam z tej firmy balsamu na rozstępy i bardzo sobie go chwalę. Stosowałam go przy pierwszej ciąży, teraz też używam i jestem mega zadowolona. Ani jednego rozstępu, skóra pozostaje gładka, delikatna i pachnąca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama często sięgam po takie produkty, Oillan akurat znam z kosmetyków dla dorosłych, ale krem dla dzieci miałam ze względu na to że moja skóra jest mega wrażliwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam tych kosmetykow w wersji dla dorosłych i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. SStarszak uch używał, teraz mamy inne

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kosmetyki,znamy i polecamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej serii,ale warto się im przyjrzeć

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam niejednokrotnie o tej serii, ale nigdy nie miałam okazji na to, aby ją przetestować. Jakie są ceny poszczególnych produktów - czy mogłabyś o nich napisać? Jeśli są tak dobrze, koniecznie muszę się w nie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie jestem w trakcie poszukiwania najlepszych kosmetyków dla mojego malucha, niestety ma pewną alergię skórną i musi to być coś z wyższej półki. Biedaczek też ma wiele nietolerancji pokarmowych przez co musi być na specjalistycznym mleku. Też mu się przytrafiło, takie maleństwa nie powinny mieć już od samego początku tak pod górkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ostatnio zaciekawiły kosmetyki marki https://www.lansinoh.pl/ i zastanawiam się nad ich zakupem. Jak myślisz, to dobry wybór?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele kobiet również często używam różnych dziecięcych kosmetyków, gdyż są one zazwyczaj delikatne. Ja jestem zdania, że jeśli chodzi o kosmetyki dla kobiet to świetnie sprawdzają się te z https://eveline.pl/ i ja je bardzo lubię. Chyba ich mam zdecydowanie najwięcej w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy wpis, sama szukam też sprawdzonych emolientów dla niemowlaka. Znalazłam ranking https://bezpiecznybrzdac.pl/jakie-emolienty-dla-niemowlat-opinie-ranking/ i zastanawiam się nad marka oilatum.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam jak moja córka była mała i szukałam dla niej najlepszych kosmetyków. Ciężko było znaleźć coś odpowiedniego dla takiego maluszka. Teraz dostępność takich rzeczy jest zdecydowanie większa. Można znaleźć takie rzeczy np u https://pinali.pl/pol_m_Mama-i-Dziecko-245.html.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o kosmetyki i inne artykuły, takie jak chociażby pościel z wypełnieniem niemowląt, to staram się wybierać tylko najlepsze dostępne na rynku produkty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger