02:22

Zamykanie w bańce - zabawka kreatywna dla chłopców i dziewczynek


Puszczanie baniek mydlanych to świetna zabawa dla całej rodziny, nawet nasza suczka Gwiazdka uwielbia je łapać. Weekend majowy to idealny czas na wspólną zabawę na świeżym powietrzu z bankami, ale dzis o niezwykłym sposobie na zabawę z gigantyczną banką, w której zamkniemy osobę. A wszytko to za sprawą kreatywnej zabawki dla chłopców i dziewczynek od Ses creative- Zamykanie w bańce.




Ciekawe jak to jest być zamkniętym w bańce mydlanej? Chcielibyście się przekonać? Poczarujemy i zamkniemy w bance Lenę. By czarować najpierw należy elementy zestawu przygotować do zabawy. 
Zamykanie w bańce

Zawartość zestawu:
  • specjalny płyn do mega baniek 750 ml (w naszej ofercie znajdziesz też sam płyn do robienia wielkich baniek);
  • nadmuchiwana wanienka,
  • koło do zamykania w bańce składające się z 8 części.




Okrągłą wanienkę należy nadmuchać i wypełnić mocnym płynem do baniek. Następnie połączyć ze sobą elementy, które stworzą koło i gotowe. możemy robić gigantyczne banki dziecko musi stanąć w środku koła a my podnosimy obręcz do góry w taki oto prosty sposób powstaje tunel z banki mydlanej. Zabawa bardzo emocjonująca.



Fenomen tej gigantycznej banki mydlanej zachwyci chyba każdego, a dzieci uwielbiają ją wyjątkowo. Banki są trwałe i nie pękają za szybko a do tego są olbrzymie – efektowne widowisko i wyśmienita zabawa dla całej rodziny.


Przypominamy, że najlepszym momentem na puszczanie baniek mydlanych to dni, kiedy jest duża wilgotność powietrza, czyli w dni pochmurne, lub po deszczu. W słoneczne dni najlepiej bawić się wcześnie rano lub wieczorem. Niestety w wietrzne dni banki mogą szybciej pękać wiec polecam wam robić je w pomieszczeniu. 
Gdy chcemy tworzyć banki w pomieszczeniu, wystarczy spryskać powietrze spryskiwaczem, to podniesie wilgotność powietrza i sprawi, że bańki będą lepsze.




Cały zestaw jest wysokiej jakości – zarówno płyn, jak i przyrządy a najfajniejsze jest to, że zestaw jest wielokrotnego użytku wystarczy dokupić płyn, gdy się skończy i można bawić się od nowa. Płyn jest równie wysokiej jakości – bańki długo utrzymują swoją formę, jest bardzo wydajny. Muszę jeszcze napisać, że płyn nie brudzi ubrań wiadomo z banki pękają chapiąc na ubrania sprawdziłam prałam ubrania i niema a ni jednej plamki wic dla mnie płyn pierwsza klasa. 


Zestaw to świetny i niebanalny pomysł na prezent urodzinowy, z którego ucieszy się zarówno solenizant, jak i jego goście. Jeśli chcecie sprawić dziecku frajdę to idealny prezent na zbliżający się dzień dziecka. Plecamy równiez inne super zestawy od Ses creative. 

Zestaw kreatywny - MEGA bańki mydlane



Zabawka kreatywna - Rakietka do baniek mydlanych Bubble Tennis



Wkład do zestawu SES MEGA bańki mydlane


11 komentarzy:

  1. Świetna zabawa. Sama bym chciała tego spróbować, tylko nie jestem pewna czy się zmieszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ekstra! Mój Antoś uwielbia bańki. Z tych by nie wychodził :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka byłaby w 7 niebie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest świetna zabawa dla dorosłych! Jakiś czas temu byłam w Nemo w Amsterdamie i sekcja z bańkami najbardziej cieszyła głównie dorosłych!

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze chciałam znaleźć się we wnętrzu bańki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne rzeczy, idealna zabawa nie tylko dla dzieci :D

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy moim niskim wzroście na pewno bym się w takiej bańce zmieściła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich baniek jeszcze nie widziałam, radość ogromna, jestem pod wrazeniem, sama bym się chętnie pobawiła

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale czaders sama bym tam wlazła a moje dziewczyny o matko oszalały by :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger