05:34

Anatomia z materiału


Inspiracja do powstania tego ludzika był temat na luty w kolejnej edycji Dziecka na warsztat  TKANINY w których niestety brać udziału nie możemy ale kto na z zabroni się bawić.  



Znalazłam spory kawałek tektury i odrysowałam blondynkę . Wycięłam ludzika w tym czasie Lena przygotowała karty Montessori  z narządami i nasz plastikowy model z narządami wewnętrznymi. 

Karty zostały poukładana i odczytane kolorami narządów namalowanych na kartach sugerowała się przy doborze materiałów .


Poszczególne narządy wycięłam z materiałów które wybrała Lena .










 Wszystko zostało ładnie przyklejone w odpowiednich miejscach i nazwane . Włosy z patyczków kreatywnych oczka i usta z materiału by cech ludzkich nabrał i że zwłokami go nikt nie pomylił wiec oczy otwarte argumentacja pięciolatki. 




 Ale oczywiście to nie wszystko córka znalazła piękne kolorowe ścinki które do ludzika nie  pasowały wiec powstała piękna i kolorowa literka L jak Lena .








8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe podejście do tematu anatomii,przejrzyście dla najmłodszych,masa zabawy i ile w tym nauki,która w przyszłości zaprocentuje..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. SzAlona Ty! Rewelacja!!!!!!! Jestem pod wrażeniem!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Zabawa i nauka w jednym ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Wam, że dla mnie to numer jeden w lutowej edycji DnW :-) mimo, iż nie oficjalnie :-) bawcie się razem z nami bo super macie pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Wam, że dla mnie to numer jeden w lutowej edycji DnW :-) mimo, iż nie oficjalnie :-) bawcie się razem z nami bo super macie pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ale super ciało i te realistyczne narządy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger