09:08

ZABAWKI IDEALNE TO ZABAWKI KREATYWNE


W dzisiejszych czasach mamy tak duży wybór podczas zakupu prezentu dla dziecka, że niełatwo dokonać trafnego zakupu. My z Leną zawsze wspólnie wybieramy dla niej prezent. Woli spodziewajki hi hi, ale jeśli prezent ma być dla dziecka z rodziny lub znajomych zawsze, stawiam na zabawki kreatywne. 



Zabawki, które pobudzają dziecięcą wyobraźnię, motywują do twórczej zabawy, pomagają stworzyć piękny, dziecięcy świat. Nawet jeśli nie znamy upodobań dziecka, zabawki kreatywne będą dobrym prezentem. Nie ma dziecka, które by się oparło twórczemu działaniu a taką możliwość dają zestawy od SES CREATIVE.

Dzis pokażę Wam dwie zabawki kreatywne blondynek. Pierwszy zestaw dla 6- latki drugi dla 9-latki, ale tak naprawdę tworzyły razem.

Kreatywna zabawa-Pomaluj swój własny zestaw do herbaty

Zabawka kreatywna dla dziewczynek - plecione zamszowe bransoletki


Lena odkąd ma domek na drzewie praktycznie w nim mieszka, ma tam swoją kuchenkę i inne niezbędne elementy wyposażenia, brakowało jej tylko zestawu do herbaty, którą mogłaby pić na swoim balkonie jak ja na tarasie. 




Zestaw do własnoręcznego pomalowania to oczywiście strzał w dziesiątkę. Białe porcelanowe filiżaneczki i spodeczki należy przed pomalowaniem umyć i osuszyć co pozwala dziecku oswoić się z rozmiarem elementów. Gdy porcelanowy zestaw został umyty i osuszony wystarczy otworzyć farbki i malować. Farbki można mieszać, by uzyskać np pastelowe kolory. Gdy już wszystkie elementy zestawu zostaną starannie pomalowane, należy umieścić je w piekarniku do wypieczenia. Po około piętnastu minutach zestaw jest gotowy i można parzyć herbatkę.












Dla starszej blondynki wybrałyśmy zestaw do wyplatania bransoletek. Moje blondyneczki lubią bransoletki, każda ma własne pudełko na biżuterię. Tworzenie bransoletek okazało się jednak trudniejsze niż myślałam, ale dzięki ilustracjom w instrukcji po kilku próbach udało się Korneli właściwe przeplatać oczka. Proces produkcji ruszył z pełną parą aż w końcu sznureczki się skończyły. Bransoletek zrobiła 10 kilka dla koleżanek dla Leny babcii i oczywiście dla mnie wszystkie ozdobione koralikami i zawieszkami, które były częścią zestawu.








Jeśli cenicie sobie pomysłowość, niebanalność i oryginalność zabawek, a jednocześnie zależy Wam, aby zadbały one o prawidłowy rozwój Waszego dziecka, a przy tym dostarczyły mu mnóstwa przyjemności, to polecam Wam sięgnąć po zabawki kreatywne dla dzieci od SES Creative. Pokochajcie kreatywne zabawki, dla których nie ma jednego zastosowania, zabawki kreatywne to takie, które są tym, czym akurat dzieci potrzebują by były.







60 komentarzy:

  1. Tytuł wpisu mówi sam za siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wolę spodziewajki :-)
    Wcale jej się nie dziwię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy zestaw kiedyś miałyśmy i Dusia miała wielką frajdę z malowania a potem często zastawa była w użytku podczas zabaw przy kuchence :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typy zabawki. Nie mogę się doczekać jak moja Helka będzie na tyle duża, by móc coś tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadza się! A ten zestaw do porcelany jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, kreatywne zabawki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te filiżanki do malowania, super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkowicie się zgadzam :) Takie są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw do malowania ceramiki mnie zachwycił! Super kreatywne!

    OdpowiedzUsuń
  10. super ten zestaw do malowania ceramiki!!
    w sklepach z zabawkami można dostać kręćka...

    OdpowiedzUsuń
  11. Z takiego zestawu nie można byc niezadowolonym

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie bomba. Zawsze to coś więcej niż tylko jednorazowe zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Runo (www.runo.sklep.pl)? Wszystkie zabawki w atrakcyjnej cenie. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że podałaś tutaj wiele świetnych pomysłów na kreatywne zabawki dla dzieci. Ja ostatnio kupiłam sobie produkt od La Millou — kura babci dany, która świetnie sprawdza się jako zabawka, podpórka pod laptopa, do czytania książki, spania oraz pełni funkcję ozdobną w pokoju dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcale się nie dziwię, że tego typu zabawki interaktywne dla dziewczynek przypadały do gustu. Sama będąc dzieckiem, o takich marzyłam. Niedawno odkryłam, że ciekawy asortyment produktów tego typu można znaleźć tutaj: https://sferazabawek.pl/89-zabawki-interaktywne. Zrobiłyśmy tam zakupy, które były naprawdę udane!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem na ten blog na pewno będzie zaglądało bardzo dużo osób.Jestem tego pewny na 100 procent.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wpis, zdecydowanie się z Tobą zgadzam. My też kupujemy tylko i wyłącznie zabawki kreatywne w sklepie https://www.odpustowe.pl ponieważ one nie tylko bawią, ale przede wszystkim uczą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpis. Fajne i kreatywne zabawki rozwijające zdolności manualne dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo kreatywne zabawki, podobają mi się. Super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne mądre zabawki dla maluszków znajdziecie na stronie https://whisbear.com/ ja polecam ten sklep bo ja kupowałam tam pluszaka dla mojej córki i wiem że jest dobrze wykonany i dzieci je uwielbiają. Koniecznie zobaczcie na stronę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam :) Mnie ostatnio udało się kupić kilka fajnych rzeczy dla dzieci na prezent w sklepie https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-dziecka Polecam wam tam zajrzeć, może i wam uda się znaleźć coś wyjątkowego, co ucieszy wasze dzieci bądź chrześniaków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. My kupując zabawki dla dziecka zawsze wybieramy kreatywne, edukacyjne czy interaktywne, które w jakimś stopniu wpłyną na inteligencję i myślenie dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie zabawki kreatywne takie jak drewniane klocki do zabawy pobudzają w dzieciach możliwości kreatywnego myślenia i niesamowicie rozwijają. Wielu rodziców nie zdaje sobie sprawy ile korzyści na przyszłość mogą dać zabawki, oczywiście odpowiednio dobrane zabawki. Nie tylko sam tablet czy telefon, które są złem naszych czasów jeśli o zabawę nimi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że są rodzice którzy rozbudzają w dziecku kreatywność:) Nie mamy ulubionej marki czy sklepu z zabawkami. Wybieramy przede wszystkim zabawki bezpieczne i certyfikowane :) Na tej stronie można znaleźć ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że taki fajne propozycje są dla dzieci. My lubimy takie kreatywne zabawki lub edukacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gry zabawki klocki dla mniejszych oraz dla większych dzieciaków można znaleźć a stronie https://tamaja.pl/maty-edukacyjne-akcesoria ja polecam bo zamawiałam ostatnio dla córki zabawki i jesteśmy zadowolone są one śliczne i bardzo dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  28. trzeba wiedzieć że nie samymi zabawkami dziecko żyje. jeśli myślimy o prezentach to też warto rozejrzeć się za innymi rzeczami, może modnymi butami https://butymodne.pl/buty-dla-dzieci-c25952.html ? zwłaszcza jeśli mówimy o dziecku szkolnym, za duże jest już na zabawki

    OdpowiedzUsuń
  29. Zabawki, które rozwijają myślenie i kreatywność są zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bardzo fajne zabawki widziałam w tym artykule https://swiat-rodzicow.pl/prezenty-dla-siedmiolatka-10-najciekawszych-propozycji. Wybrałam już dwie dla córek na urodziny. Może jeszcze na święta coś znajdę. Bardzo lubię kreatywne zabawki, zawsze zamawiam je online.

    OdpowiedzUsuń
  31. Na prawdę sporo ciekawych i przydatnych informacji na temat tego jakie zabawki wybierać dla swoich dzieci, znajdziecie w tym artykule https://whisbear.com/pl/blog/11-najlepszych-zabawek-dla-twojego-dziecka/ . Polecam wam go przeczytać, jeśli chcecie sprawić na prawdę niepowtarzalny prezent swojemu maluchowi

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy artykuł muszę przyznać. Kreatywne zabawki rozwijające myślenie są warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy wpis! Właśnie szukam czegoś interesującego dla swojej chrześnicy

    OdpowiedzUsuń
  34. Kreatywne pomysły na prezent są zdecydowanie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo wartościowy blog. Brawo!!! Uwielbiam spędzać czas z dzieckiem na rowerze w pogodną porę. Też ciekawy pomysł dla najmłodszych znalazłem na tym blogu https://centrumkolarskie.pl/rowerek-biegowy-jaki-wybrac-kupic/

      Usuń
  35. O tak, kreatywne zabawki zdecydowanie są najlepsze, zwłaszcza te od Janod . Ten producent ma ich naprawdę bardzo dużo, od drewnianych, po interaktywne itd. Jak już coś dziecku kupować to właśnie tego typu zabawki

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę, że puzzle też można spokojnie zaliczyć do grona zabawek edukacyjnych

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawe, szczególnie przydatne w okresie pandemii kiedy w domu spędza się 24h na dobę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim zdaniem najlepsze zabawki, to zabawki edukacyjne. Dostarczają dzieciom mnóstwa zabawy, a do tego rozwijają różne umiejętności.
    https://eurwis.pl/zabawki-edukacyjne

    OdpowiedzUsuń
  39. Moje dziecko ma sporo zabawek i powiem szczerze, że w dobie pandemii gdzie synek zabiera zabawki też do zabawy z innymi dziecmi i czasem do przedszkola ważne jest aby te zabawki dezynfekować. Używamy do tego sprayu, który kupiłam na https://www.ekomaluch.pl/product-zul-20452-Bentley-Organic-Dzieciecy-Spray-Dezynfekujacy-do-Mycia-Zabawek-500ml.html. Jest dedykowany do zabawek dziecięcych i w 100% organiczny. Moim zdaniem to ważne by zabawki były czyste.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciężko się z tym nie zgodzić. Najlepiej kupować takie zabawki swoim pociechom. Ja znalazłam teraz Gravitrax Zestaw Startowy i myślę, że to też super opcja na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzieciakom na pewno się spodoba :D A można też aktywnie spędzić czas z dzieckiem np na wycieczce rowerowej, choćby na placu zabaw :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Widzę tutaj naprawdę sporo ciekawych pomysł na zabawy z dziećmi. Ja znam sklep który chciałabym wam polecić. Zobaczcie na https://www.tinylove.com/pl_pl/ to sklep z akcesoriami i zabawkami dla najmłodszych. Fajną mają ofertę zapoznajcie się z nią koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Pomysły na udany i trafiony prezent dla starszych dzieciaków znajdziecie na stronie internetowej http://kobietawielepiej.pl/jaki-prezent-kupic-dziewczynce-w-wieku-10-lat.

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam wszystkie osoby zainteresowane tematem. Jeżeli chcecie zakupić dobrej jakości, oryginalną wyprawkę dla swoich dzieci, to zdecydowanie polecam Wam ofertę sklepu internetowego - https://qbanamama.pl/kokony-niemowlece . Regularnie robie w nim zakupy dla moich dzieci, poniewaz oferują najwyższą jakość w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zainteresował mnie ten blog


    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawy wpis. My z moją córką bardzo lubimy kreatywne zabawy, nie tak jak mój tato bawiliśmy się w mauzoleum, że on spał a ja stałem i pilnowałem jak on spał :) Ale to człowiek zapracowany i ciągle zmęczony- w końcu ciągle na 2 do pracy i tylko niedziele miał wolną... wracając do tematu, ja z ze swoją Alicją zazwyczaj bawimy się jak powyżej, tu herbatka, tu ciasteczko, bardzo lubię spędzać z nią czas :) Mam ogromną nadzieję, że jako mama, o ile będzie kiedyś mamą, będzie tak kreatywna jak ja :) Pozdrawiam serdecznie Darek z Wielkopolski

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeżeli miałabym polecić coś od siebie, to zdecydowanie producent zabawek dla niemowląt ma spory wybór zabawek idealnych dla dzieci. Na pewno uda wam się coś wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkim osobom zainteresowanym tematem polecam sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę sklepu internetowego z najróżniejszymi zabawkami dla dzieci, akcesoriami dla dzieci oraz rodziców, w tym np. grzechotki dla niemowląt . Jest to sklep, z którego oferty korzystałem niejednokrotnie i nigdy nie było problemów.

    OdpowiedzUsuń
  51. Coś wspaniałego, takie właśnie zabawki są najlepsze, gdzie dziecko kształtuje swoją kreatywność. Ja teraz odkryłam również zabawki kreatywne dla dzieci Auzou i też bardzo mi się spodobały, bo dają wiele możliwości i są tak atrakcyjnie wykonane, że dziecko potrafi przy nich spędzić sporo czasu. Koniecznie sobie sprawdźcie...

    OdpowiedzUsuń
  52. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger