13:01

Naklejki, naklejki i jeszcze raz naklejki - Świat naklejek dla dziewczynek


Czy i Wasze dzieci zawsze wstają w weekend wcześniej niż w dzień powszedni ? Te nasze skarby są takie mądre, ale pojęcia weekend totalnie nie potrafią rozkminic. Zamiast pospać przez te dwa wolne dni od szkoły, wstają skoro świt. Witając nas radośnie o 6 rano w taki sposób, że budzą przy okazji wszystko, co żywe w promieniu stu metrów. Znacie ?






ŚWIAT NAKLEJEK DLA DZIEWCZYNEK

Wydawca Arkady
Rok wydania 2017
Format 21X30
Oprawa miękka, 
Stron 96

Do tej pory w żaden sposób nie udawało mi się w weekend pospać. Lena najczęściej skoro świta potrzebowała pilne mojej pomocy przy rozwiązywaniu krzyżówek czy w czytaniu najbardziej opasłych książek, jakie mamy. Pogodziłam się już z faktem, że córka sową nie jest, ale w końcu znalazłam, sposób by weekendowe poranki były ciche. Dałam jej cały świat- Świat naklejek dla dziewczynek oczywiście.
I jest cisza, drugi weekend z rzędu ponad 800 naklejek samo się nie naklei prawda!




Ta przepięknie wydana książka to prawdziwe eldorado dla każdej dziewczynki. Świat naklejek dla dziewczynek zawiera przeszło dziewięćdziesiąt stron rozmaitych scenek. Do tej pory nie spotkałam tak bogato wydanej książki z naklejkami o tak różnorodnej tematyce i powiem szczerze, że nie dziwę się, że córka jest nią zachwycona i to nie tylko z powodu naklejkami, ale i przestrzeni do kolorowania i rysowania.



Kolorowanki umieszczone w książeczce adresowane są zarówno do starszych jak i młodszych dziewczynek. Ilustracje są raczej drobiazgowe, bogate w detale, a ich format ogromnie cieszy.
Imponuje mi bardzo bogata tematyka kolorowanek, na pokolorowanie każdej z nich trzeba poświęcić naprawdę sporo czasu, za to efekt bywa fenomenalny.









Książka jest bardzo obszerna, na każdej stronie znajduje się krótka instrukcja a właściwe pojedyncze zdania, które zachęcają do działania, do tworzenia i zmieniania każdej kolejnej strony w dzieło sztuki. Wypełnianie takiej książki rozwija wyobraźnię, uczy i bawi. Jest też niezawodnym pomysłem na przepędzenie nudy. Każda dziewczynka znajdzie w niej coś, co dla siebie na daną chwilę, bo wybór jest przecież ogromny.





Świat naklejek dla dziewczynek to książka antystresowa i relaksacyjna. Idealna pozycja dla każdej artystki, która pragnie w sobie wyzwolić pasję tworzenia i przeżyć niezwykłą przygodę.

8 komentarzy:

  1. Jejku, jaka wspaniała ta książeczka! Moje to by chyba oszalały na jej punkcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak kolorowo, az przypomina mi sie dziecinstwo. POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę coś takiego kupić dla chrześnicy. Uwielbia naklejki! Dzięki za post :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Istna magia...dlaczego jak byłam małą dziewczynką nie było takich wspaniałych kolorowych książeczek....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa propozycja, która dostarczy sporo zabawy

    OdpowiedzUsuń
  6. aż człowiek czasem żałuje, że już nie jest dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny artykuł, generalnie jeśli chcemy zrobić dziecku niespodziankę warto zamówić personalizowane naklejki z wizerunkiem ulubionych bohaterów np. Bambi czy Tomek i przyjaciele, pomysł na udany prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger