13:25

Zimowe dekoracje DIY


Zima to magiczna pora roku. Przyroda układa się do snu, robi się cicho i spokojnie. Pada śnieg. Zimą częściej niż latem zerkam w okno Lubie po obserwować wirujący śnieg.






Dlatego moje okna co roku przyciągają nietuzinkowe wyglądem i nie jest to zasługą firan.

Lubie prace DIY mało tu udostępniam swojej twórczości, ale może z czasem się to zmieni. Dzisiaj chciałam wam pokazać gwiazdki, śnieżynki zwał jak chciał dekoracje do okien lub sali w przedszkolu wykonane z papierowych serwetek dekoracyjnych.

Z Racji z opisywanie wykonania nie jest łatwe. Proszę oto zdjęcia krok po kroku jak wykonać taki płatek śniegu.


Dla utrwalenia można spryskać lakierem do włosów lub sprejem z brokatem opcjonalnie zalaminować, jeśli mają posłużyć jako dekoracja w przedszkolu.



Bałwanek to trzy serwetki skejone taśmą. Pomysł i twórczość mojej pięciolatki.

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pomysły na niedrogie dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałwanek słodki, a gwiazdy bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewalacja :) bardzo lubie rzeczy zrobione hand made :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałwanek zachwycił moja córeczkę wiecznie ma odwrotu. Robimy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez robię różne ozdoby z papieru.Moje dzieci mają wycinane z papieru piękne widoczki zimowe ,sanie Mikołaja ogolnie takie małe pejzaże.Slicznie to wygląda od wew jak i zew. okna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, że w dzieciństwie robiłam takie jeszcze duże gwiazdy na pół okna, to były czasy

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, zimowe ozdoby. Kreatywnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje okno prezentuje się naprawdę zimowo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger