13:22

Puzzle ART - Jednorożce / Piraci



Każde dziecko jest inne, trzeba się z tym liczyć. Lena uwielbia malować, czytać czy eksperymentować, lecz miłością do puzzli nigdy nie pałała. A przecież układanie puzzli pozwala ćwiczyć orientację przestrzenną, a takie ćwiczenia stanowią doskonałą profilaktykę dysleksji. Do tego trenuje spostrzegawczość i umożliwia rozwój małej motoryki.






Gdy Lena była mała, kserowałam i cięłam na kawałki jej rysunki, dzięki czemu układanie było fajną zabawą. Ale z wiekiem wymagania rosną. Estetyka dla Leny ma duże znaczenie. Układa puzzle głównie po to, by je sobie potem pooglądać. Disnejowskie obrazki są po prostu nudne.

Znaleźć piękne i nieszablonowe puzzle na szczęście jest coraz łatwiejsze, dziś pokażemy  Wam dwa piękne pudełeczka wypełnione zjawiskowo uroczymi puzzlami od Wydawnictwa Zielona Sowa. "Piraci" autorstwa Karoliny Rosołek, i "Jednorożce" stworzony przez Mariannę Schoett.






Poza cudowną grafiką puzzli doceniamy również jakość wykonania ,elementy układanki są doskonale wykrojone, nie rozdwajają się ani nie strzępią, łatwo się ze sobą łączą. Nic w puzzlach nie denerwuje mnie bardziej niż elementy, które trudno na siebie zachodzą. Potrafi to bardzo zniechęcić dziecko do dalszej pracy.
Dodatkowo, w każdym pudełku znajdują się bajecznie piękne podkładki pod kubek.
Obie układanki zamknięte są w dużych kartonowych pudełkach Z 56 elementów dużych puzzli, nasza pociecha ułoży naprawdę sporych rozmiarów obraz 54cm x 47cm.




Lena uwielbia podczas układani puzzli opowiadać wymyśloną bajkę związana z przedstawionymi na puzzlach postaciami. Im więcej postaci na układance tym więcej wątków. Teraz to mi Lena opowiada bajki, ale dawniej by ją zachęcić do układanki, snułam przeróżne historie. Słuchanie zabawnych historyjek o szalonych przygodach piratów sprawiło, że wyglądam jak rak tak się opaliłam.



Układanki poza ćwiczeniem kreatywności, czy wyobraźni uczą także cierpliwości. Powinniśmy o tym pamiętać, ponieważ zbyt trudne puzzle prędzej zniechęcą nasze dziecko, niż sprawią mu radość.


Wydawnictwo: Zielona Sowa
Ilość elementów: 56
Rok wydania: 2018
Format opakowania: 260mm x 225mm x 60mm
Format układanki: 54,4cm x 47cm
Cena: 29,90 zł / 1 szt.

8 komentarzy:

  1. Przepiękne - i takie duże ! Musimy się koniecznie zaopatrzyć w piracki zestaw ! Bąbel będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, teraz wchodzą jednorożce na tapetę, co wiem od koleżanek synka haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawa, mój dwulatek już zaczyna układać te najprostsze. Jestem zdziwiony, że chłopak nastawiony na ciągły ruch potrafi tak przystopować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne i jakie kolorowe 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam układać puzzle. Te też są śliczne. Chociaż układam obecnie 13 200 elementów, to może się skuszę i na malutkie, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć na takie puzzle jestem już za stara, to trzeba przyznać, że wyglądają obłędnie. Generalnie zabawki, układanki dla dzieci to teraz niejednokrotnie prawdziwy majstersztyk, kiedy sobie przypomnę, czym ja się bawiłam w dzieciństwie ;) Ten post jedynie przypomniał mi, że miałam ostatnio ochotę zakupić sobie puzzle, ale dla dorosłych, bo trochę brakuje mi tego typu rozrywki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca jest to dla nas zrozumiałe, ale przyznaję, że różowe puzzle z jednorożcami święcą triumfy. Ci oryginalni bohaterowie skradli serduszka mniejszych i większych dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger