02:36

Kreatywne pierścionki.


Kiedyś dla mamy robiło się biżuterię z makaronu, ale dzisiaj można z kolorowych drucików kreatywnych stworzyć wyjątkowy prezent DIY dla mamy.




Do zrobienia takiej oryginalne biżuterii potrzeba:

- druciki kreatywne,

- pomponiki,

-klej magiczny,




Sześć drucików w jednym kolorze składamy razem i lekko skręcamy na środku. Oplatany jednym złożonym na połowę drucikiem i długie druciki rozkładamy jak wąsy kota.








Pierścionki można wykonać na dwa sposoby albo jako róże, albo jako stokrotkę.Wykonując stokrotkę wystarczy spleść trzy druciki.





  
Róże zwija się ściśle do środka, by uzyskać płatki stokrotek należy je równo rozłożyć, tak by lekko zachodziły na siebie, by udekorować stokrotkę można użyć pomponów. 






Myślę, że pierścionki to super prezenty DIY dla mamy lub koleżanki.


12 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za te pokłady kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne, wyjątkowe i takie miłe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dama być każda z nas chce od małego

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem co z tych drucików można wyczarować. Na dzień matki w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajniusie te pierścionki, moja córa pewnie byłaby szczęśliwa gdyby takie miała ^^Ja jednakże wolę klasyczną złotą i srebrną biżuterię i tak ostatnio przeglądając net trafiłam na jubilera https://siudek.com.pl/ - świetne ma propozycje, zerknijcie sobie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe propozycje :) Jednak jeśli chodzi o biżuterię zaręczynową, to lepiej postawić na złoto. Moja siostra ostatnio przyjęła oświadczyny z takim https://diamanti.pl/pierscionki-z-rubinem pierścionkiem, z rubinem. Wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne i kreatywne rzeczywiście. Ale jakoś preferuję złoto:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kreatywne, chyba bym nie wpadła na coś takiego a dla dzieci idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie jestem zwolenniczką samodzielnego wykonywania biżuterii. Zdecydowanie bardziej wolę kupić gotowy produkt. Tak się składa, że sklepów, które posiadają w swojej ofercie biżuterię, w tym pierścionki jest od groma. Ja, najczęściej kupuję na https://www.pranashop.pl/pol_m_Pierscionki-srebrne-305.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre pierścionki są i wyglądają naprawdę elegancko. Twoje są naprawdę doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne, ja jednak wolę złotą biżuterię. Propozycje jubilera https://siudek.com.pl/zlote-pierscionki/b_vegm bardzo mi się spodoabły.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger