12:31

Moja pierwsza Biblia z naklejkami. Historia Jezusa i Jego Apostołów


Blondyneczka od pewnego czasu wykazuje duże zainteresowanie opowieściami ze Starego i Nowego Testamentu lecz surowe treści z Pisma Świętego są dla niej niezrozumiałe i wymagające pomocy w interpretacji.

Uznałam, że niezależnie od moich przekonań religijnych Biblia jest jednym z najważniejszych tekstów kultury zachodniej i skoro córka wykazuje zainteresowanie opowieściami, postanowiłam, że podsunę jej odpowiednie opracowanie, by mogła pogłębiać wiedzę na ten temat.



Do tej pory wręcz umyślnie omijałam interpretacje Biblii, niestety trudno było mi znaleźć odpowiednie opracowanie, które nie próbowało narzucić czytelnikowi sposobu odbioru.
Zapoznając się z fragmentem opracowań "Moja pierwsza Biblia z naklejkami. Historia Jezusa i Jego Apostołów" stwierdziłam, że umieszczone w tej książce historie biblijne napisane są językiem zrozumiałym dla każdego dziecka i dlatego warto po nią sięgnąć. Niebywałym atutem tej publikacji są też naklejki, które wspaniale wypełniają czas podczas czytania i rozmowy.






Publikacja zawiera opowieści z Nowego Testamentu, które są krótkie i proste.
Każdemu opowiadaniu towarzyszy kolorowa ilustracja, na której grafik przedstawił swoje wyobrażenie tego, o czym mówi dane opowiadanie. Ilustracje ujęły mnie właśnie prostotą i bardzo przypominają te które zawierała moja Biblia obrazkowa z dzieciństwa.
Publikacja ta prezentuje ponad 120 najważniejszych wątków od Zwiastowania
po narodziny, nauczanie i śmierć Jezusa. Opowieści można czytać kolejno lub wybrać te najbardziej znane. "Moja pierwsza Biblia z naklejkami" pomaga nie tylko poznać Pismo Święte, ale rozbudza wyobraźnie. Uzupełnianie kart Biblii pięknymi naklejkami pomagają zapamiętać biblijne opowieści, jednocześnie ćwiczą motorykę małą i spostrzegawczość.
 












"Moja pierwsza Biblia z naklejkami. Historia Jezusa i Jego Apostołów" została pięknie wydana w twardej oprawie, piękne ilustracje i naklejki zachwycają, a duża czcionka skłania dzieci do samodzielnego czytania. To idealna propozycja na prezent, chociażby na komunie czy urodziny. Polecamy serdecznie. 

Tytuł: Moja pierwsza Biblia z naklejkami. Historia Jezusa i Jego Apostołów
Data i miejsce wydania: Warszawa 2014
Tytuł oryginału: My First Sticker Bible - New Testament
Format: 170 x 245 mm
Oprawa: twarda, szyta, lakierowana
Liczba stron: 192 plus 14 stron z naklejkami

10 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z biblią z naklejkami - dzieciom z pewnością taka wersja się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej wersji Biblii jeszcze nie widziałam, bardzo mi się podoba :) Ciekawy pomysł by dzieci zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ktoś wymyślił sposób przekazania historii biblijnych, bardzo ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  4. No taka książka z naklejkami spodoba się małemu a biblia stanie się przyjemna

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe wydanie. Jeszcze nie spotkałam się z wersją z naklejkami.
    ps. Może też byłby to dobry prezent na I komunię ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł te naklejki - coś co z pewnością zachęci dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wydana Biblia. Jako dziecko byłabym nią zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł z tymi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się pomysł. Chyba zaraz sama sobie kupię:) Jeżeli chodzi o dzieci, to pomysł z naklejkami jest naprawdę bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezależnie od wieku, pochodzenia czy wyznania, Biblia oferuje uniwersalną mądrość, która przemawia do serc ludzi na całym świecie. Dołącz do milionów ludzi, którzy odnaleźli w niej inspirację i wytyczne dla swojego życia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger