03:19

Serduszko dla mamy.


 Dzisiaj obraz DIY, z żetonów do gry, który idealnie sprawdzi się jako prezent dla mamy. 


Oto kolejny dowód na to, że z kilku rzeczy, które każdy ma w domu, można wykonać piękny, prezent.
Przygotuj:
♥ ramkę na zdjęcia im większa tym lepiej
♥ czerwoną kartkę z bloku techniczne,
♥ klej super mocny,
♥ cekiny, guziki,
♥czerwone plastikowe żetony do gry,
♥ nożyczki,
♥ ołówek,
♥ tapeta lub podkłady w paski do kupienia np w Ikea za 7 zł 10 sztuk na rolce.


Pasiastą tkaninę należy przykleić do pleców ramki. Z bloku technicznego wycinamy kształt serca. Do serca Lenka dokleiła plastikowe żetony do gry, guziki i cekiny z racji że używamy super mocnego kleju tetis serce od razu po wyklejeniu jest gotowe. Wystarczy je przenieść i dokleić do obrazu.








Obraz jest gotowy i stał się częścią naszej domowej galerii. 


Do wykonania obrazu Lena użyła artykułów szkolnych marki Tetis 










7 komentarzy:

  1. Super dziewczyny 😀 świetna technika

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dziewczyny 😀 świetna technika

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i tak klasycznie :) Mój gust. Pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kreatywne, a efekt - naprawdę zadziwiająco piękny. Ważny jest też fakt, że naprawdę trzeba włożyć sporo serca w stworzenie tego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podziwiam ludzi, którzy umieją takie DIY robić. Ja jakoś talentu nie mam niestety :( Ale co tam i tak mam pewien pomysł na to co mamie podarować i pomyślałam o ekspresie który znalazłam na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy . Dobre ma parametry i jest niedrogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blondynki kreatywnie , Blogger